poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dziś są Twoje urodziny, Nastka...

Wszystkiego najlepszego, Nastka! Właśnie skończyłaś 17 lat!

Nowe powiadomienia na Facebooku mnożą się niczym grzyby po deszczu. 17 lat. Brzmi dumnie, czyż nie?

Dokładnie 17 lat temu na świat przyszedł mały bąbelek, z widocznymi już czarnymi i grubymi włosami na główce. 3500 g, 59 cm. Od tamtej pory zmieniło się niemal wszystko. Ukształtował się charakter, pojawiły się zainteresowania, wygląd zewnętrzny uległ niezwykłej metamorfozie. Przez calutkie 17 lat toczył się proces "modelowania" . Będzie toczyć się nadal.


5 stycznia 1998 byłam małą kruszynką, która nie miała świadomości tego, co dzieje się wokół. Moją jedyną potrzebą była bliskość mamy. 

5 stycznia 2015 jestem licealistką, absolwentką szkoły muzycznej w klasie saksofonu, medalistką licznych mistrzostw mażoretek, laureatką konkursów ortograficznych, literackich, recytatorskich czy językowych, założycielką i redaktorką naczelną jedynego serwisu mażoretkowego w Polsce, blogerką, amatorską gitarzystką, szczęśliwą dziewczyną, córką, siostrą, wnuczką, przyjaciółką.

Przeszłam wiele i zapewne jeszcze niejeden trudny moment przede mną. Życie nie jest usłane jedynie różami - zdaję sobie z tego sprawę. Wiem, że coraz mniej we mnie dziecka, a dorosły świat zbliża się wielkimi krokami. Teraz, kiedy jeszcze nie muszę się martwić o pracę, zarobki i rodzinę, staram się przeżywać każdą chwilę najlepiej jak potrafię. Za kilka lat otworzę w swej głowie księgę wspomnień i uśmiechnę się, mówiąc, że życie, choć niełatwe, jest naprawdę piękne.


~*~ 

W tym jakże ważnym dla mnie dniu, chcę podziękować wszystkim, którzy wspierają mnie w tym, co robię, są zawsze blisko, służą pomocą, potrafią pocieszyć, rozumieją i bez względu na czas, miejsce oraz okoliczności, mogę na nich liczyć:

- mamie - Ty byłaś od samego początku, jesteś i będziesz zawsze. Dzięki Tobie jestem tą osobą, jaką jestem teraz. Pokazałaś mi świat, nauczyłaś mnie być wrażliwą na uczucia innych, broniłaś kiedy los obracał się przeciwko mnie, nigdy nie zwątpiłaś w moje marzenia, pasje i cele, dumnie mówiłaś i nadal mówisz każdemu, kogo spotkasz "Mam wspaniałą córkę".

- Mikołajowi - bez Ciebie byłoby naprawdę trudno, wierz mi. Brakowało mi kogoś takiego jak Ty, a kiedy w końcu się pojawiłeś, zrozumiałam, co znaczy cieszyć się tym, co ma miejsce właśnie w tym momencie :) Dzięki Tobie staję się lepszą osobą, coraz pewniej wkraczam w dorosłość, przeżywam cudowne chwile, a przede wszystkim uśmiecham się :) Każdego dnia okazujesz mi swoje szczere i głębokie uczucie.

- całej rodzinie - jest Was tak wielu, że trudno byłoby wypisać każdego z osobna :)  Wy również stajecie za mną murem w każdej podbramkowej sytuacji, jesteście dumni z moich sukcesów, a w razie niepowodzeń podnosicie na duchu.

- Aleksowi - po długiej nieobecności wróciłeś właśnie dziś, w moje 17. urodziny :) Tobie również dziękuję za wszystko, co dla mnie robisz, a zwłaszcza za niesamowite duchowe wsparcie. Pokazałeś mi, że jestem silną osobą i zasługuję na wszystko, o czym tylko marzę.

- Julii - moja najwspanialsza przyjaciółko, razem przeszłyśmy wiele i choć lata lecą, nasza przyjaźń nadal trwa i trwać będzie, mam nadzieję :) Chociaż nazywam Cię "ślepą, głuchą i nieogarniętą", wiedz, że tak naprawdę bez Ciebie nie dałabym rady zajść tak daleko, jak jestem teraz. 

- ...oraz tym, których nie wymieniłam, ale także obdarowują mnie miłością i pozytywną energią :)

~*~

5 stycznia 2015. Dziś kończę 17 lat.

1 komentarz:

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".