czwartek, 9 lipca 2015

Haul Lipcowy

Wakacje to pora, kiedy pozwalam sobie na prawdziwe zakupowe szaleństwo. Cokolwiek jest tego przyczyną, uwielbiam porządnie się "obkupić", a przy tym poprawić humor i zabić nudę. Tym razem na zakupy wyciągnęła mnie mama i jestem jej za to niezmiernie wdzięczna, bowiem nie dość, że trafiłyśmy na wiele fajnych promocji, to jeszcze przy okazji spędziłam z nią trochę czasu.

W dzisiejszym Haulu Lipcowym trochę kosmetycznie, trochę ciuchowo, ale przede wszystkim promocyjnie :) 


Kosmetyki


• Pianka oczyszczająca pory, Under Twenty, 13,99 zł (promocja, Rossmann)
• Krem BB matujący o działaniu antybakteryjnym, Under Twenty, 14,99 zł (Rossmann)
• Aktywny krem redukujący niedoskonałości, Under Twenty, 15,99 zł (Rossmann)
• Peeling Intense Anti Acne, Under Twenty, 12,99 zł (promocja, Rossmann)

Dlaczego Under Twenty? Od wielu lat używam dwóch kosmetyków tej firmy - kremu BB oraz peelingu. Krem to świetne połączenie wysokiej jakości z niską ceną (choć w ciągu ostatnich lat zmieniał się jego skład, konsystencja i opakowanie). Uwielbiam go przede wszystkim za to, że jako jedyny nie zapycha porów i wyrównuje koloryt na kilka godzin. Fakt, muszę się wspomagać pudrem, bo z matowaniem jest tak średnio, ale i tak nie zaminię go na żaden inny. Używam niezmiennie od 4 lat. Peeling zaś pomaga mi w walce z trądzikiem. Może nie mam wielkich blizn, jednak masę wągrów na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie, których nie da się zwalczyć niczym innym jak porządnym peelingiem. Nie dość, że skuteczny, to jeszcze nie podrażnia skóry (spokojnie można go stosować co drugi dzień) i niesamowicie wydajny. Krem oraz pianka są nowościami w mojej kosmetyczce, mam nadzieję, że także się na nich nie zawiodę.


• puder Synergen, kolor 04, 8,99 zł (Rossmann)
• korektor Isana, 8,99 zł (Rossmann)

Kupione w ramach ciekawostki. Chociaż od dłuższego czasu używam pudru Creme Puff od Max Factora (w którym niespodziewanie opakowanie popękało mi tak, że jego zawartość wysypuje się w mojej kosmetyczce), postanowiłam przetestować Synergena. Skłoniło mnie do tego sporo pozytywnych opinii w internecie na temat rossmannowskiego produktu. Isana rzuciła mi się w oczy na półce, obok pudrów Synergen. Niska cena, przede wszystkim, skusiła do spakowania jej do koszyka. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy :)

 

• Kuracja naczynkowa, krem uszczelniający naczynka krwionośne na noc oraz krem zmniejszający nadreaktywność naczynek krwionośnych na dzień, Ziaja, 14,99 zł (promocja, apteka)

Kupione w zestawie. Niestety, jestem posiadaczką cery naczynkowej, co widać głównie na twarzy oraz nogach. Jak temu zaradzić? Póki co, chcę spróbować z kremami, bowiem na drogie zabiegi mnie nie stać, a i dieta nie do końca pomaga. Ufam produktom Ziaji, a niska cena sprawiła, że nie zastanawiałam się długo nad zakupem.

 

• Nawilżająca maska łagodząca, Tołpa, 9,99 zł (promocja, Biedronka)

O produktach Tołpy słyszałam wiele, jednak nigdy nie mogłam zebrać się, żeby kupić coś "na spróbowanie". Widząc to cudeńko w Biedronce, nie ma to jak biedronkowe zakupy, podczas cotygodniowego "robienia zapasów żywieniowych", nie mogłam się powstrzymać. Kto wie - może Tołpa zawita u mnie na dłużej? :)

~*~

Ubrania

 

• kombinezon, 55 zł (miejscowy butik)

Z ramiączkami z formie rzemyków, długość do połowy uda, przyjemny materiał i ciekawy wzór. Coś, czego brakowało w mojej szafie. To mój (zaledwie) drugi kombinezon i z pewnością nie ostatni. Jak znalazł na upalne dni!

 

• sukienka, 65 zł (miejscowy butik)

Długość 3/4 uda, szerokie ramiączko, z przewiewnego materiału. Kupiona za namową mamy na zbliżające się wesele. Uważam, że jest na tyle uniwersalna, że można ją łączyć z przeróżnymi dodatkami, a za każdym razem będzie wyglądać inaczej. Z pewnością przyda się na wiele różnych okazji. 


• koszulka, 9,99 zł (Pepco)

Prosta różowa koszulka z krótkim rękawem, świetna nie tylko na lato, fajnie prezentująca się zarówno ze spodniami, jak i spódnicą. Czego chcieć więcej? :)

 

• koszulka, 14,99 zł (Pepco)

Kolejna perełka z Pepco. Prawda, że urocza? Ozdobna falbana nadaje odrobiny elegancji zwykłej koszulce z szerokim ramiączkiem i jest naprawdę ciekawą ozdobą, zastępującą biżuterię. 

 

• koszulka, 19,99 zł (Pepco)

Nie dość, że śliczny wzór, w moich ulubionych kolorach, to jeszcze  napis, spodobał mi się tak bardzo, że musiałam kupić tę koszulkę. Fajnie, że teraz będę mogła swoje "motto" pokazać światu na sobie nie tylko w przenośni, ale i dosłownie.

~*~

Biżuteria


• kolczyki, 4,99 zł (promocja) i 7,99 zł (Pepco)

Uwielbiam kolczyki! Niestety, bardzo często je gubię - jak nie za luźne zatyczki, to zawieruszają się podczas podróży w wielkiej torbie, to bezmyślnie chowam je gdzie popadnie, a potem zapominam. Sama nie wiem, ile par zdążyłam skolekcjonować odkąd przebiłam uszy (a zrobiłam to mając 9 lat). Widząc te małe cudeńka w Pepco, musiałam je "przygarnąć"! Drobniutkie, śliczne, będą pasować do wielu stylizacji. 

~*~

Dodatki


• pokrowiec na telefon, 9,99 zł (Pepco)

Znaleźć idealny pokrowiec (czyli odpowiedniej wielkości, z fajnym wzorem, a przy tym w miarę tani) na mój kochany iPhone 3GS było naprawdę trudno. W końcu udało się! Gdzie? Oczywiście w Pepco! nie, to nie jest reklama. I niech ktoś mi powie, że "tanie" znaczy "złe". Dzięki takim znaleziskom zaczynam lubić Pepco coraz bardziej :)

~*~

A co Wam udało się upolować w ostatnim czasie? :)

7 komentarzy:

  1. Hej! Też mam produkty Under20 krem BB na trądzik który używam od ponad roku i uwielbiam! Mam również aktywny żel na trądzik, ale niestety starsznie wysusza mi skórę ;/

    Bardzo fajny kombinezon :D

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten kombinezon i bluzka z pepco :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, powodzenia w znajdywaniu kolejnych ładnych ubrań, dodatków i dobrych kosmetyków :D Muszę odwiedzić Pepco, nigdy nie byłam, pewnie dużo straciłam haha.
    Miłych wakacji!
    czarny--bez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :) też lubię kosmetyki Under Twenty :) Fajny post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również (jeszcze o dziwo) stosuję te same kosmetyki uder20 co i Ty. Są bardzo ciekawe szczególnie te ich kremy BB.
    Pozdrawiam serdecznie

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy! Ja również używam kosmetyków under twenty.
    Będę tu wpadać częściej, bo podoba mi sie twój blog.
    www.jula-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".