poniedziałek, 28 września 2015

Akcja ORGANIZACJA #1

Pierwszy post tego typu na "Anastazja bloguje" - a jakże ważny! 

Akcja ORGANIZACJA #1, czyli zmiany, zmiany, zmiany. Dlaczego? 
Bo nowy rok szkolny, 
bo mniej wolnego czasu, 
bo chęć wprowadzenia świeżości do bloga, 
bo nowe pomysły, 
bo nowe wyzwania,
bo... tu mogłabym wpisać tysiące innych powodów.

Oczywiście, nie dojdzie tu do rewolucji, jednak nowinki sprawią, że będzie tu ciekawiej i fajniej :) O to właśnie chodzi - by wciąż stawać się lepszym i rozwijać, prawda? 



Po pierwsze - systematyczność!

Nowe posty (nie dotyczy serii) będą publikowane w każdą sobotę lub niedzielę. Z racji, że jestem w drugiej klasie liceum, mam mnóstwo lekcji i tym samym nauki, a powrót ze szkoły do bursy zajmuje mi dobre 1.5 godziny, czasu wolnego jest zdecydowanie mniej niż w trakcie wakacji. Nie chcę jednak zaniedbać bloga, bo pisanie jest ważną częścią mojego życia, dlatego postaram się przełamać i trzymać nowej zasady :)

Po drugie - stawiam na...


rosyjski! Dzięki nauczycielowi (którego, swoją drogą, darzę wielką sympatią) tegoż właśnie języka, utwierdziłam się w przekonaniu, że właśnie rosyjski jest moim "konikiem". Zdaję sobie sprawę z tego, iż wśród Polaków panuje niechęć do naszych wschodnich słowiańskich "braci", jednak wbrew temu chcę zarazić czytelników bloga rusofilią, która jest super, cool, świetna i w ogóle (wierzcie na słowo lub nie - udało mi się to już niejednokrotnie wśród znajomych), po to by m. in. pokazać, że stereotypy przysłaniają nam oczy na to, co warte uwagi :) 

W ramach "Anastazji po rosyjsku" na blogu pojawiać się będą:

1. posty po rosyjsku - w miarę możliwości raz w tygodniu w środy. O czym będę pisać? Trochę o sobie, o swoim życiu, przemyśleniach... 

2. "Русское ла-ла-ла" - czyli porcja rosyjskiej muzyki, zarówno tej najnowszej, jak i nieco starszej

3. "Давай, поговорим!" - minikurs rosyjskiego pół żartem, pół serio, z ciekawostkami dotyczącymi języka

Po trzecie - serie!

Oczywiście, nie może ich zabraknąć! Spodziewajcie się postów z następujących serii:

  • "InstaMix by #LinaNastya" - instagramowe podsumowanie miesiąca, 
  • "Русское ла-ла-ла" - tak jak wcześniej wspominałam: porcja rosyjskiej muzyki, która moim zdaniem jest godna zapoznania, wraz z tekstami oraz autorskimi tłumaczeniami, a także ciekawostkami z nimi związanymi,
  • "Давай, поговорим!" - posty językowo-kulturowe, z naciskiem na naukę porozumiewania się po rosyjsku,
  • "Kola mówi..." - zabawne teksty i powiedzonka pewnego uroczego osobnika, który także chce wtrącić swoje trzy grosze :)

Po czwarte - posty!

Tak jak do tej pory, będę też się z Wami dzielić ciekawymi wydarzeniami, przemyśleniami i wszystkim tym, co serce mi podyktuje! :)

~*~

Czas powitać odmienioną "Anastazję"! :)

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :)

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. +mam nadzieje ze bedzie systematycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, a przynajmniej będę się starać :)

      Usuń
  3. ciekawe postanowienia. :) też zawsze dojazdy starałam się wykorzystać jak najlepiej, dzięki czemu miałam sporo czasu na pisanie czy też układanie w głowie pomysłów na nowe notki. :) a rosyjski jest bardzo ładnym językiem, trochę ostatnio odstawionym na boczny tor, a myślę, że zupełnie niesłusznie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham rosyjski i naprawdę nie rozumiem, dlaczego się od niego odchodzi... Dla mnie ma w sobie coś magicznego! A przede wszystkim znajomość tego języka pomogła mi jeszcze bardziej otworzyć się na świat i poszerzyć horyzonty :) I chcę się podzielić tym z innymi!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wszystkie pomysły wypalą, a Twój blog się bardzo rozwinie. Tego jeszcze nie widziałam na żadnym blogu więc zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".