sobota, 12 marca 2016

Akcja ORGANIZACJA #2

Po ponad trzymiesięcznej przerwie nie może, oczywiście, obejść się bez zmian. Najważniejszą z nich, która jest widoczna od razu po wejściu na bloga, rozważałam i planowałam już od dawna - i w końcu się dokonała! Zmieni się również nieco forma mojej strony, tak, byście Wy nie byli rozczarowani i nie musieli czekać na kolejny post długo, a także, bym ja mogła wyrobić czasowo (a ostatnio o wolny czas jest mi naprawdę trudno). Wesprzecie mnie, prawda? :)

Mam nadzieję, że blog rozkwitnie na nowo - tak jak tulipan widoczny na zdjęciu, który otrzymałam z okazji Dnia Kobiet, pięknie rozkwitł i teraz cieszy moje oko za każdym razem, gdy na niego spojrzę :) Chcę by i mój blog cieszył zarówno Was, jak i mnie samą :)

Po pierwsze - nazwa bloga

Zapewne zauważyliście, że zmienił się nagłówek bloga - a wraz z nim nazwa! Przez 1.5 roku prowadziłam bloga jako Anastazja, ze względu na to, że mój poprzedni blog był atakowany przez ludzi, z którymi chodziłam do gimnazjum (historia opisana w poście "Dlaczego nie mam Aska?") i najzwyczajniej w świecie chciałam się ukrywać. Teraz, na szczęście, jestem bezpieczna, w związku z czym postanowiłam nazwać bloga moim "pseudonimem artystycznym", którego używam w internecie. Nowa nazwa jest krótsza, łatwiejsza do zapamiętania oraz do skojarzenia z moją osobą. 

Po drugie - posty

Chcę się skupić na tym, co najbardziej mnie interesuje i na temat czego mam wieeeeeeeeele do powiedzenia. W związku z tym większość na blogu będą stanowić posty o wydarzeniach, w którymi biorę udział, podróżach (wkrótce Wilno!), językach obcych (litewski <3), przemyśleniach czy związane z moimi doświadczeniami w sporcie mażoretkowym. Oczywiście, możecie także oczekiwać postów typowo lifestyle'owych - w zależności od tego, co wpadnie do głowy :)


Po trzecie - podpis

Skoro zmieniła się nazwa, to i mój podpis się zmienia - od dziś pod postami będę podpisywać się jako Lina Nastya :)


Po czwarte - więcej kolorów!

Waszej uwadze nie mogło umknąć małe, kolorowe cudeńko nad postami - jest to wstążka ze zdjęciami z mojego Instagrama! Nie tylko wnosi więcej kolorów na bloga, ale także na bieżąco będziecie wiedzieć jakich postów oczekiwać w najbliższym czasie :)


Po piąte  - czekam na...

Wasze pomysły, sugestie, uwagi, komentarze. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania - walcie śmiało! Opcji jest kilka - komentarz pod postem, zakładka "Spam" lub e-mail: yo.amo.argentina@gmail.com

~*~

Gotowi pożegnać Anastazję, a powitać Linę Nastyę? :)

8 komentarzy:

  1. zapowiada się genialnie, bardzo podoba mi się ten pasek z przesuwającymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Cieszę się, że zmiany się podobają :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Zmiany są potrzebne w życiu, życzę, aby one dały Ci wiele szczęscia :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są w życiu potrzebne! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że pełno zmian. Oby wszystkie wypadły pozytywnie. I poszły tak łatwo, jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki. Te, które dostrzegam są niesamowite, przyciągają uwagę i dają obraz ciekawej postaci, którą jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że dostrzegasz pozytywy w zmianach :)

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".