sobota, 17 września 2016

Od niezdary do... mistrzostw świata!

Nie mogę wytrzymać, muszę się z Wami tym podzielić! 

Właśnie mija 5 lat, odkąd zostałam mażoretką. Z tegoż powodu ostatnio bierze mnie na wspominanie początków, pierwszych treningów, zawodów. Tak rozmyślając, zdałam sobie sprawę z tego jak trudną drogę musiałam przebyć, by znaleźć się w tym miejscu, w którym jestem teraz, ile wylałam łez i kropel potu, ile siniaków nabiłam, ile razy wątpiłam w to, czy mi się uda. 

Wkrótce rozpocznie się nowy rozdział w mojej przygodzie z mażoretkami (jaki - niech to pozostanie póki co tajemnicą :). Myślę, że jest to fajny czas, by podsumować to, co zadziało się do tej pory, popatrzeć, jak się zmieniłam i podzielić się tym z Wami :) Co Wy na to?


2012

 I Mistrzostwa Mażoretek Polski Środkowej
• I miejsce - formacja baton seniorki

Były to moje pierwsze zawody, w których wzięłam udział po upływie pół roku od rozpoczęcia treningów! Jak widać po strojach, nasz układ sceniczny nawiązywał do Chin. Przyznam szczerze, że do tej pory jest to moja ulubiona choreografia, którą miałam okazję zatańczyć "w barwach" Dalii Poddębice. Wraz z dziewczynami udało nam się wtedy zająć I miejsce :)


2013

 II Mistrzostwa Mażoretek Polski Środkowej
• I miejsce - formacja baton seniorki
• II miejsce, srebrny medal - duo/trio baton seniorki
• IV miejsce (!) - solo baton seniorki

Jest progres! Nastya po raz pierwszy zatańczyła solo. Nie "celowałam" w medal, bowiem rywalizowałam z dziewczynami, które trenują dłużej, a mimo to udało mi się zająć IV miejsce, z czego ogromnie, przeogromnie się cieszyłam! Na tych mistrzostwach zdobyłam też swój pierwszy mażoretkowy medal - wraz z dwiema koleżankami z zespołu zostałyśmy I Wicemistrzyniami Polski Środkowej w kategorii duo/trio baton seniorki. A cała nasza formacja po raz drugi stanęła na najwyższym stopniu podium. W tym samym roku wraz z całym zespołem wzięłyśmy udział w Mistrzostwach Polski Mażoretek w Opolu. 


2014

III Mistrzostwa Mażoretek Polski Środkowej
• I miejsce, złoty medal - miniformacja baton seniorki
• II miejsce - formacja baton seniorki
• II miejsce (!), srebrny medal - solo 2x baton seniorki
• V miejsce - solo baton seniorki

I znów progres! Tym razem zatańczyłam dwie solówki, z czego jedna przyniosła mi srebro! Nigdy nie zapomnę wybuchowej mieszanki "Poloneza" z "Katiuszą" :D Wspominam tę solówkę z uśmiechem, bowiem wtedy stawiałam pierwsze kroki w tańcu z dwoma batonami, co jest niezwykle trudne. Do kolekcji dołożyłam także złoto, które wraz z koleżankami wytańczyłam w kategorii miniformacja baton seniorki. 


2015

XVII Mistrzostwa Polski Mażoretek IMA
• I miejsce (!), złoty medal - solo flaga seniorki
• I miejsce (!), zloty medal - solo 2x flaga seniorki

IV Mistrzostwa Mażoretek Polski Środkowej
• I miejsce (!), złoty medal - solo flaga seniorki
• I miejsce (!), złoty medal - solo 2x flaga seniorki
• IV miejsce - solo 2x baton seniorki

Pierwszy rok działalności jako Nastya Łódź i od razu solowe złote medale! Tym razem batony zamieniłam na flagi, co okazało się strzałem w dziesiątkę! :) Po raz pierwszy stworzyłam choreografie tematyczne: "USA", "Rosja" i "Włochy". Najpierw, na Mistrzostwach Polski Środkowej zdobyłam dwa mistrzostwa i trzy nominacje do krajowego finału. W Kędzierzynie-Koźlu także zajęłam dwa I miejsca i dzięki temu spełniłam swoje wielkie marzenie! 


2016

IV Mistrzostwa Świata Mażoretek IFMS
IX miejsce - solo flaga seniorki

XIII Mistrzostwa Europy Mażoretek MWF
XIV miejsce - solo 2x baton seniorki
XXV miejsce - solo baton seniorki

II Grand Prix Mażoretek IFMS
IV miejsce - solo 2x baton seniorki
IX miejsce - solo baton seniorki

II Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Mażoretek MWF
I miejsce, złoty medal - solo 2x flaga seniorki
III miejsce, brązowy medal - solo flaga seniorki

XVIII Mistrzostwa Polski Mażoretek IMA
II miejsce, srebrny medal - solo 2x flaga seniorki
VI miejsce - solo flaga seniorki

V Mistrzostwa Mażoretek Polski Środkowej
I miejsce, złoty medal - solo 2x flaga seniorki
III miejsce, brązowy medal - solo flaga seniorki
III miejsce, brązowy medal - solo 2x baton seniorki

Lista zdecydowanie się przedłużyła, w porównaniu z latami poprzednimi. Widać ogromny progres na przestrzeni 5 lat. W tym roku udało mi się wziąć udział aż w trzech zawodach międzynarodowych, w tym w Moskwie, o której pisałam w jednym z ostatnich postów, mistrzostwach Europy i mistrzostwach świata! Również liczba medali zdobytych w ciągu sezonu się powiększyła - 3 medale mistrzostw Polski i 3 medale mistrzostw Polski środkowej. Nie ma wątpliwości, że to był najlepszy rok :)

~*~

Fajnie jest tak czasem powspominać :) A czy Wy macie swoje "przygody" związane z Waszą pasją? Z tańcem, grą na instrumencie, sportem? Też wspominacie swoje początki? :)

Na zakończenie podrzucam Wam nutkę, do której tańczyłam m.in. na mistrzostwach Europy i świata :)


Trzymajcie się cieplutko :*



PS. Zapraszam Was do zaglądania na mój mażoretkowy fanpage :)



20 komentarzy:

  1. Jeejku :o Szczere gratulacje i wytrwałości w tym co robisz :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kocham to, co robię, dlatego też wytrwałości na pewno nie zabraknie :)

      Usuń
  2. Gratuluje sukcesów. Widać , ze to kochasz. Będę zaglądać tu częściej. Ważne żeby robić coś z pasją. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kocham, nie wyobrażam sobie życia bez tańca :D
      Dziękuje :)

      Usuń
  3. Bo prawda jest taka, że od czegoś trzeba zacząć i jak widać w twoim przypadku było warto. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki są zawsze najgorsze :) Ale nie ma co się poddawać, tylko brnąć do przodu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Szczere i ogromne gratulacje! Trzymam kciuki i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zwłaszcza roku 2016 :) Widać ile w to włożyłaś pracy i energii, jestem pełna podziwu dla ciebie ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Owszem, włożyłam wiele pracy, ale nie żałuję i jestem zmotywowana, by osiągnąć więcej :) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Wow ! Gratuluje, życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci tak licznych sukcesów i życzę Ci ich jeszcze więcej! Ja niestety nie mam takich ciekawych przygód jak Ty :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci zazdroszczę. Masz wspaniałą figurę i umiejętności/Kiedys tańczyłam w mażoretkach oraz zespole tańca nowoczesnego. Zajmowaliśmy miejsca na podium, kiedyś na Mistrzostwach Europy byliśmy 1 drużyną w Polsce, a 6 w Europie :)
    Ale skończyły się dobre czasy i czasem tego żałuję... :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Gratulacje! Cieszę się, że odnalazłam w środowisku blogowym tancerkę/mażoretkę :) Sama nie chcę kończyć ze swoją pasją, ale wiem, że nadejdzie taki czas. Póki co kolekcjonuję wspomnienia :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  9. Jeżeli czegoś bardzo się chce mimo wylanych łez i potu na treningu, można to osiągnąć. Można wszystko osiągnąć wystarczy chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy chcieć i pokochać ciężką pracę :)

      Usuń
  10. Co za zbieg okoliczności! mam identyczną pasję, z tym że my nazywamy się tamburmajorkami i głównie występujey z orkiestrą na przemarszach :)
    emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, ale super! <3 Cieszę się, że znalazła się blogerka o takiej samej pasji :) Ja też na początku tańczyłam w przemarszach, ale później przerzuciłam się na mażoretki "sportowe" :)
      Buziaki :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".