poniedziałek, 31 października 2016

Co nowego?: Październik 2016

Ostatni dzień października - jak ten czas szybko leci, jejku :O Kilka tygodni temu wpadłam na pomysł publikowania na blogu podsumowania miesiąca, w którym dzieliłabym się z Wami nowinkami muzycznymi, haulami czy ciekawymi wydarzeniami. Nie mogłam się doczekać dzisiejszego dnia, a pozycji na listę ciągle przybywało. Tak, październik okazał się wyjątkowo obfity w nowości :)

W poście znajdziecie m.in. październikową playlistę, haul kosmetyczny czy kilka słów o postcrossingu. Może się czymś zainspirujecie? :) 

Playlista



Początkowo playlista miała się skończyć na 6 piosenkach. Ale nowych nutek ciągle przybywało i przybywało - ostatecznie jest ich 15. Króluje litewski duet DJ-ów Radistai, których uwielbiam, a i będę miała okazję zobaczyć ich na żywo (więcej szczegółów w dalszej części posta). Jonas oraz Rolandas prowadzą także swój blok w radiu ZIP FM (głównie muzyka klubowa) i to właśnie z tego bloku pochodzi aż 7 z 15 moich październikowych nowinek. A cała playlista sprawia, że od razu czuję się pełna energii :) 

~*~

Haul kosmetyczny


1. Podkład Rimmel Wake Me Up,100 Ivory
Ten podkład pokochałam już dwa lata temu - niestety, cena regularna zniechęciła mnie do ponownego kupna, więc do dnia dzisiejszego używałam m.in. kremu BB Under Twenty. Na szczęście, Rossmann przybył z pomocą i udało mi się powrócić do tego cudeńka za pół ceny! Uwielbiam delikatne błyszczące drobinki oraz świetne krycie Wake Me Up. Po nałożeniu skóra od razu wygląda na żywszą i zdrowszą. Dodatkowo jest leciutki. Na tę chwilę nie znam lepszego kosmetyku, jeżeli chodzi o podkłady. 

2. Zestaw do ust Lovely K'Lips, 4 Neutral Beauty
Chyba najbardziej pożądany kosmetyk w ciągu ostatnich dni wśród blogerek kosmetycznych i nie tylko. K'Lips inspirowany jest zestawem do ust od Kylie Jenner - nie każda może jednak sobie pozwolić na zakup oryginału przez wysoką cenę i utrudnioną dostępność. Lovely wyszło z inicjatywą i wprowadziło na rynek polski odpowiednik zestawu. W środku znajdziemy konturówkę i płynną pomadkę, zastygającą do matu. Wybrałam kolor Neutral Beauty, ponieważ w mojej kosmetyczce brakowało czegoś nudziakowego i póki co jestem zadowolona :) Do kupna zachęca m.in. niska cena (19,99 zł). Niestety, nie jest łatwo go zdobyć. Sama musiałam odwiedzić wszystkie trzy drogerie Rossmann w Sieradzu i dopiero w ostatniej udało mi się kupić K'Lips. 

3. Krem Barwa Siarkowa
Tak jak w przypadku Wake Me Up - jest to produkt, którego używałam wcześniej i byłam z niego bardzo zadowolona. Trochę pod wpływem impulsu, podczas zakupów w Rossmannie włożyłam krem do swojego koszyka. I nie żałuję! Wersja w niebieskim słoiczku ma lżejszą, przyjemniejszą konsystencję niż ta w pomarańczowym, a przy tym naprawdę fajnie nawilża i koi skórę. Świetnie też spełnia rolę bazy pod make-up. 

4. Eliksir do ust L'Oreal Color Riche Extraordinare, 102 Rose finale
Błyszczyko-pomadka dorwana na "Cenie na do widzenia" w Rossmannie za ok. 17 zł. Rose finale to piękny różowy kolorek przełamanymi brązowymi tonami. To, co mi się podoba w tym produkcie to wykończenie - lustrzane, ale nie takie tandetne, a cudownie odbijające światło, które sprawia, że usta wydają się pełniejsze. W październiku był to mój zdecydowany ulubieniec, którego używałam praktycznie cały czas, bowiem pasuje zarówno na co dzień, jak i na specjalną okazję. 

5. Pomadka Maybelline Baby Lips Dr Rescue, Just Peachy
Kolejny zakup pod wpływem impulsu. Pamiętam, jak dwa czy trzy lata temu przeglądałam amerykański Vogue i zobaczyłam tam reklamę pomadek Dr Rescue. Jakże byłam smutna, że nie ma ich w Polsce! Nie jestem na bieżąco z nowinkami kosmetycznymi, ale Baby Lips w białym opakowaniu rzuciły mi się w oczy pierwszy raz w sierpniu, jednak powstrzymałam się z zakupem. Na szczęście, teraz mam swój wyczekany Dr Rescue i używam go jako baza pod Extraordinare albo samodzielnie, kiedy potrzebuję delikatnie podkreślić kolor ust czy po prostu ochronić usta przed wiatrem. Absolutnym mistrzostwem jest zapach mentolu, który kocham! 

6. Paleta cieni Wibo Neutral Eyeshadow Palette
Kultowa paleta była moim must have od ponad roku. Uwielbiam brązowe i szare cienie oraz tworzenie z nich smoky eyes. Wielokrotnie już chciałam kupić ten produkt, ale coś mnie zatrzymywało. W końcu wzięłam się w garść i zakupiłam go w październiku. Nie zawiodłam się. Piękne opakowanie z lusterkiem i cudownie dopasowane kolory cieni sprawiają, że nie wyobrażam już sobie, by miało tej palety zabraknąć w mojej kosmetyczce!

~*~

Postcrossing


Pocztówki... Brzmi staroświecko w dobie internetu? Przyznajcie jednak, że fajnie jest znaleźć w skrzynce pocztowej kartkę zaadresowaną do nas. O postcrossingu dowiedziałam się od mojej litewskiej przyjaciółki, Jurgity, która wysłała mi to oto cudo z okazji urodzin:


Co to takiego postcrossing? Jest to wymiana kartkami pocztowymi między użytkownikami specjalnego serwisu (postcrossing.com). Po zarejestrowaniu się możemy wylosować do 5 adresów przypadkowych osób. Do dyspozycji mamy także wskazówki jaką pocztówkę chciała by otrzymać dana osoba lub co możemy napisać (przykładowo: kilka słów w ojczystym języku, przepisy, cytaty, tytuły ulubionych piosenek). Kiedy nasza pocztówka dotrze do adresata i zostanie oznaczona w serwisie jako otrzymana, nasz adres trafia do losowania. I nie pozostaje nic innego jak cierpliwie czekać :)

Jeżeli wydaje Wam się, że kosztuje to majątek - nic bardziej mylnego! Znaczek do każdego (!) kraju świata kosztuje jedynie 6 zł. A chyba każdy jest w stanie wysłać te 2 pocztówki miesięcznie. Radości po otrzymaniu wiadomości od naszego losowego adresata czy znalezieniu pocztówki w skrzynce nie da się opisać :)

~*~

Radistai Arena Show


Czeka mnie niespodziewany wyjazd na Litwę na początku grudnia. I to nie bez powodu! Na Facebooku ukazała się informacja o imprezie urodzinowej organizowanej przez wspomniany wcześniej duet Radistai, która odbędzie się w Kownie. Nie, nie mogłam przepuścić takiej okazji. Szalona? Troszkę. Po zakupie biletów na koncert oraz na Litwę zaczęła mnie przerażać myśl, że będę tam sama wśród tysięcy ludzi, w obcym kraju, a litewskiego nie znam na tyle dobrze, by z kimś swobodnie porozmawiać. Wpadłam więc na "szatański plan":


Napisałam post na stronie wydarzenia na Facebooku. W zasadzie nie miałam nic do stracenia, a może ktoś by się zlitował nad losem biednej, samotnej Polki, która tak bardzo chciała wziąć udział w tym niesamowitym wydarzeniu (widziałam nagrania z poprzednich lat, robią wrażenie!). I rzeczywiście, stało się tak, jak zamierzałam. Otrzymałam odpowiedź. Jednak kompletnie nie spodziewałam się tego, kto tę odpowiedź napisze:


Tak. Dokładnie. Radistai zareagowali na mój apel! Nie mogłam w to uwierzyć. Nie wiem, czy "kupiło" ich to, iż pojadę do Kowna specjalnie 600 km, czy może to, że jestem zza granicy :D Mniejsza z tym. Odpowiedzieli i zaoferowali pomoc. Tak, ci sami Radistai, którzy są moimi idolami! Do tej pory nie potrafię opisać tego, co czuję, czytając ich komentarz :)

~*~

Tak! Mam swój wymarzony zespół!


Udało się! Władze MOSiR Sieradz zainteresowały się moją działalnością i zaproponowały współpracę. Tym oto sposobem powstał zespół Cheerleaders Nastya Sieradz, którego jestem instruktorem i opiekunem :) Mam ogromne szczęście, bo trafiłam na zdolne, ambitne i pracowite dziewczyny, z którymi treningi to czysta przyjemność! Pierwszy występ już 5 listopada. Nie mogę się doczekać, oj nie mogę <3 

~*~

Lina Nastya na YouTube!


Tak jak już pisałam w ostatnich postach, rozpoczęłam swoją działalność na YouTube, gdzie będę udostępniać luźne rozmowy na temat moich zainteresowań i przemyśleń, a także relacje z podróży czy wydarzeń. Chcę nie tylko podzielić się z Wami tym, co robię i lubię, ale także mieć pamiątkę na przyszłość - nie macie pojęcia jak bardzo żałuję tego, że nie nagrywałam w Wilnie czy Moskwie. Jednak lepiej późno niż wcale :)

Już wkrótce kolejny vlog, a tym czasem zapraszam Was na pierwsze, "zacierające szlaki" nagranie o tym, jak nastolatek może tanio podróżować :) Nie zapomnijcie o kciukach w górę, komentarzach i subskrypcjach! 

~*~

Uff, w końcu dobrnęłam do końca posta :) Dopiero teraz, kiedy podsumowałam cały miesiąc, widzę jak wiele wydarzyło się w październiku! A ile jeszcze przede mną... :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i znaleźliście coś ciekawego, co być może stało się inspiracją dla Was? Podzielcie się koniecznie swoimi podsumowaniami października :)

28 komentarzy:

  1. Mam baby lips'a i kocham go całym serduszkiem! Gratuluję zostania instruktorką i życzę sukcesów! Ten sport wydaje się być niesamowity, ale niestety u mnie w mieście nie ma czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 To było moje marzenie już od dawna. Sama tańczę 5 lat i to naprawdę wciąga :D

      Usuń
  2. Mam tą samą paletkę z vibo i jest super !! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego zestawu do ust ala Kylie Jenner. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję napisanie recenzji, bo jest to naprawdę ciekawy kosmetyk :)

      Usuń
  4. Uhuhu..zdolne? No oczywiście, ze to MY! Damy rade 5 listopada.
    Ale bez Twojej wiary w nas nie byłoby tak dobrze ❤!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogo ja tu widzę? :D Oczywiście, że w Was wierzę, bo widzę ile serduszka wkładacie :) Zajdziecie wysoko, naprawdę :*

      Usuń
    2. Jak ja bym mogła nie skomentować tego? :D
      Inaczej być nie może. Pokażemy (kiedys tam) na Mistrzostwach kogo grupa jest najlepsza :D ❤

      Usuń
    3. W tym poście to była tylko malutka wzmianka - po naszym pierwszym występie pojawi się więcej :D W końcu musimy się promować <3

      Usuń
  5. Nigdy nie słyszałam o postcrossing'u, ale jestem zainteresowana i chętnie w najbliższym czasie to wypróbuję! Cieszę się, że udało Ci się z zespołem! Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetna sprawa <3 A ile radości przy tym... Koniecznie spróbuj i daj znać :)

      Usuń
  6. Super post, bardzo ciekawa jestem efektu zestawu K-Lips.
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie opublikuję recenzję :)

      Usuń
  7. Jestem mega ciekawa zestawu do ust ala Kylie Jenner, akurat dzisiaj gdzieś przeglądając posty na fb wyskoczyła mi reklama akurat tego zestawu :) więc jestem bardzo ciekawa tego jak sprawdzi się u Ciebie! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce recenzja - ogółem jestem bardzo zadowolona i uważam, że za tę cenę to świetny kosmetyk :) A po co przepłacać za oryginał, który praktycznie niczym nie różni się od naszej polskiej wersji? :)

      Usuń
  8. Ogólnie to świetny pomysł z takim podsumowaniem, można sobie wszystko ładnie poukładać dzięki temu. Ta pomadka z Lovely oraz paleta z Wibo wyglądają nieziemsko, zawsze marzyłam o paletce z takimi kolorami. Ojej, ta akcja z kartkami jest świetna, kocham dostawać pocztówki. Cieszę się jak głupia gdy ktoś mi jakąś wyśle podczas pobytu na wakacjach. Wielkie gratulacje, że udało Ci się zostać instruktorką! To był dla Ciebie naprawdę ciekawy miesiąc :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, paletka to jest hit - 15 cieni w jednym miejscu, które można dowolnie mieszać to coś, o czym marzyłam od dawna <3
      A co do postcrossingu - koniecznie spróbuj!

      Usuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że lovely wypuściło serię inspirowaną kosmetykami od Kylie. Muszę koniecznie wypróbować! :D

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie wiedziała, gdyby nie fakt, że przypadkiem trafiłam na YouTube na recenzję tego zestawu :) Myślę, że jak na tak niską cenę w porównaniu do oryginału, jest to produkt godny uwagi. Mnie się podoba, jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Gratulacje zostania instruktorką, sama chce zostać trenerką mojego ulubionego sportu lecz czekam na rozpoczęcie kursu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Ja ukończyłam jeden kurs, ale tak naprawdę w mojej dyscyplinie szkolenia nie są niezbędne :) Jednak jakieś doświadczenie też mieć trzeba :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście-nie ma większej radosci niż znalezienie w skrzynce kolejnej pocztowki - sama jestem członkiem spolecznosci od ponad pięciu lat :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta radość jest nie do opisania! :)

      Usuń
  12. Miałam pisać komentarz dotyczący paletki cieni (jest niesamowita), ale czytając dalej stwierdzam, że byłoby to płytkie. Cieszę się twoim szczęściem, że twoi idole zaproponowali Ci pomoc (ile ja bym za to dała). Cheerlederki powiadasz? Można spodziewać się jakiegoś filmiku? Przeczytałam kilka postów i śmiało mogę stwierdzić, że masz wielki talent do pisania.
    Pozdrawiam Luthseika xx
    http://www.cukiernianamodnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to naprawdę miłe! :) Filmik jest już na moim kanale:
      https://www.youtube.com/watch?v=Ih8_RCCuzXA
      Buziaki :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".