środa, 12 października 2016

Lina Nastya na Youtube i Facebooku!


Powracam do Was dość niespodziewanie szybko (patrząc na częstotliwość dodawanych przeze mnie postów). Powód nie byle jaki, bowiem... Lina Nastya od dziś jest także na Youtube i Facebooku! Tak, tak, pora poszerzyć swoją działalność. 

W związku z tym, że Was kocham, a Wy mnie co najmniej lubicie mam nadzieję mam do Was maleńką, malusią prośbę o pozostawienie lajka na fanpage'u oraz pod zapowiedzą kanału, a jeśli lubicie mnie troszkę bardziej i jesteście ciekawi, co tam Nastiusia ma Wam do powiedzenia na YT - subskrypcja mile widziana <3

Wiem, wiem, nie powinnam, ale... pomożecie?

18 komentarzy:

  1. Powodzenia! Będę oglądał na you'tubie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na FanPage i na Youtubie ;)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wpadnę na Twój kanał na YT! Życzę powodzenia z filmikami :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co dopiero zapowiedź, ale pierwsze nagranie już jest na etapie przygotowań :)

      Usuń
  4. Powodzenia :) życzę wytrwałości :)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie, podziwiam takie zaangażowanie, będę oglądac na yt :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i do zobaczenia wkrótce :)

      Usuń
  6. Ja też założyłam kanał na YT, powodzenia! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Ja też ostatnio założyłam FB :)
    Polubiłam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Do ciebie też poleciał lajk :*

      Usuń
  8. Dałam suba i powodzenia ! Zawsze chciałam nagrywać na youtube, ale brak sprzętu i chyba odwagi... Mam nadzieję, że tobie się uda.

    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że pewnego dnia będziesz miała sprzęt, i coś nagrasz <3

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".