poniedziałek, 7 listopada 2016

Recenzja Lovely K'Lips

Obecnie panuje szał na zestawy od Lovely. Nic dziwnego - w końcu inspirowane są znanymi i trudno dostępnymi kosmetykami od Kylie Jenner, których cena może przyprawić o zawrót głowy osoby mojego pokroju :) Na szczęście, polski rynek kosmetyczny przybył nam z pomocą i teraz możemy poczuć się trochę jak posiadaczki kitów od Kylie, ponosić ten modny, cudowny mat na ustach, a przede wszystkim - świetnie wyglądać :)

Nowemu produktowi Lovely nie mogłam się oprzeć i ja. Tak jak pisałam w podsumowaniu października, odwiedziłam wszystkie trzy Rossmanny w Sieradzu i dopiero w ostatnim udało mi się zakupić to cudeńko. Zrobiłam to przede wszystkim z ciekawości - po pierwsze: nigdy nie używałam matowych pomadek, po drugie: chciałam się przekonać, czy szał na tego typu kosmetyki jest uzasadniony, po trzecie: nie wiedziałam, o co w ogóle chodzi z tymi zestawami do ust ala Kylie Jenner. 



Wiele blogerek oraz vlogerek zarzucało Lovely skopiowanie wyglądu opakowania oraz nazwy. Powiem Wam jednak szczerze, że mnie bardziej podoba się wersja Lovely aniżeli Kylie. Dlaczego? K'Lips bardziej wpadają w oko, są żywsze, młodzieżowe i zgrabniejsze. Opakowania Kylie zaś nie wyróżniają się moim zdaniem niczym poza zębami z metalicznym połyskiem. Nie ma też wątpliwości, że nazwa produktu, czyli K'Lips, wyraźnie sugeruje nam, iż jest to odpowiednik amerykańskich zestawów. 

Moim zdaniem, cena, czyli 19,99 zł (Rossmann) jest naprawdę atrakcyjna, w porównaniu do kitów od Kylie, które kosztują ok. 100 zł więcej (a czy aż tak bardzo się różnią od produktów z niższej półki cenowej - nie sądzę). Nic dziwnego więc, że nowość od Lovely sprzedaje się niczym świeże bułeczki i wciąż brakuje jej na półkach.


W środku mamy konturówkę oraz płynną matową pomadkę. Wybrałam Neutral Beauty, bowiem róży w swojej kolekcji posiadam sporo, a brakowało mi czegoś nudziakowego. 

Podoba mi się to, że produkty są małe i bardzo łatwo wrzucić je do torby czy plecaka, bowiem nie zajmują dużo miejsca, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, iż trwałość tych produktów nie jest kosmiczna. Pomadka nie wytrzyma bowiem picia czy jedzenia i dość szybko się zmyje. Na szczęście, nałożenie kolejnej warstwy nie spowoduje utworzenia się skorupy na ustach.


Konturówka jest dość miękka i płynnie sunie się nią po ustach, co ułatwia zadanie tak niedoświadczonym w makijażu ust osobom jak ja :) Pomadka także ma przyjemną, piankową konsystencję i dość szybko zastyga do matu. Osobiście używam zarówno konturówki, jaki i pomadki, dla efektu pełniejszych ust, ale równie dobrze można używać tych produktów w pojedynkę (testowałam) i też naprawdę fajnie się sprawdzają. Kolor Neutral Beauty to delikatny brązo-beż z różowymi tonami i idealnie nadaje się na co dzień, kiedy potrzebujemy jedynie delikatnego podkreślenia ust. W dodatku pasuje do każdej karnacji. Pozostałe kolory K'Lips to róże i jeden ciemniejszy brąz, które według mnie nie są tak uniwersalne jak Neutral Beauty. 

Jaka jest więc moja ocena zestawu? Jestem MEGA ZADOWOLONA! Cieszę się, że zaryzykowałam, bowiem teraz nie wyobrażam sobie dziennego makijażu bez K'Lips :) Myślę, że na Neutral Beauty nie skończę, bowiem zestaw od Lovely ma świetny stosunek jakości do ceny. I tak jak kiedyś nie doceniałam polskich kosmetyków, tak teraz jestem coraz bardziej nimi zaskoczona - oczywiście pozytywnie :)


Lovely K'Lips Neutral Beauty
+ opakowanie - piękne, zgrabne, młodzieżowe, wpadające w oko
+ cena - na każdą kieszeń, w szczególności dla nastolatek
+ kolor - uniwersalny, pasujący do każdego typu urody
+ konsystencja - zarówno kredki, jak i pomadki
+ łatwość wykonania makijażu - nawet dla niedoświadczonych osób
- trwałość - pomadka dość szybko się zjada

~*~

Mam nadzieję, że recenzja okazała się przydatna i ciekawa :) Koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami na temat Lovely K'Lips!

18 komentarzy:

  1. Już kolejna osoba zachwala ten zestaw, więc chyba ruszę się w końcu do tego rossmanna i sama kupię kilka kolorów! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie! Nie stracisz majątku, a możesz zyskać naprawdę fajny kosmetyk do ust :) Ja jestem pozytywnie zaskoczona :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. O jacie ta pomadka wraz z konturówką wyglądają świetnie! :o <3 Kolor bardzo w naszym typie, pasuje Ci. Genialna recenzja :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku wydawał mi się trochę za ciemny, ale chyba jest okej :D Mam szczęście, że moje wargi nie są wąskie, bo wtedy ten kolor mógłby wyglądać nieco inaczej, w tę gorszą stronę :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. świetnie wygląda na ustach to fakt :D a ja sie nadal nie mogę zebrać aby ją kupić :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zamówić online :) Naprawdę warto!

      Usuń
  4. ja mam odcień LOVELY LIPS i chcę kupić wszystkie odcienie :)
    www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym chciała, ale mój skromny budżet by na tym ucierpiał :D

      Usuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje, odcień typowo "mój". Słyszalam o nim sporo dobrego, ale jakoś mi nie po drodze, żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów online! Nie pożałujesz, bo zestaw świetnie sprawdza się na wszystkie możliwe okazje, a i kolorek naprawdę fajny <3

      Usuń
  6. Uwielbiam błyszczyki, pomadki, szminki może to dlatego, że mam pełne, ładne usta :)
    Fajny, naturalny kolor :D pomyślę o zakupie
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam <3 Chociaż bardziej chyba kolekcjonować, niż używać :D

      Usuń
  7. Może wreszcie sama się skuszę, bo wszędzie o nich słyszę :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trudno jest o nich nie usłyszeć! Sama nie wiem ile to już blogerek o nich pisało :D

      Usuń
  8. Każdą recenzja jest zawsze na plus (jeśli chodzi o ten produkt) więc wydaje mi się, że teraz przyszedł czas abym sama dodała ją do swojej listy kosmetycznej :).

    MARTHA-ZAPRASZAM💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście - K'Lips ma świetny stosunek jakości do ceny, czego nie powiedziałabym np. o zestawie od Kylie Jenner, którego cena moim zdaniem jest zbyt wygórowana :)

      Usuń
  9. juz wiem na jaki odcien polowac! nudziak jest piękny i delikatny;)

    http://carollinex.blogspot.com/2016/11/lakiery-hybrydowe-silcare-color-it.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest prześliczny i naprawdę nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niego :) <3

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".