poniedziałek, 21 listopada 2016

Śpiewam po litewsku :) Donny Montell - Viskas Bus Gerai


Uwielbiam śpiewać, jednak od kiedy sięgam pamięcią wstydziłam się swojego głosu, a próby brania udziału w konkursach wokalnych zawsze kończyły się porażką. Mimo to przełamałam się i postanowiłam zaśpiewać dla Was... po litewsku :) Od razu uprzedzam, że nie jestem gitarzystką, gram na trzech strunach :D

Koniecznie wyraźcie swoją opinię, a jeśli Wam się spodoba - zostawcie łapkę w górę i zasubskrybujcie, bowiem będę udostępniać więcej piosenek po litewsku i nie tylko :)

Buziaki :*

28 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia dlaczego wstydziłaś się swojego głosu! Masz bardzo delikatny i ładny głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wykonanie :D
    Jako, że lubię słuchać muzyki zostanę tu na nieco dłużej.
    Pozdrawiam :)
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielki talent! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to talent - po prostu lubię śpiewać :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny masz głos! Podziwiam takich ludzi!! Na pewno będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowny głos! Chcę więcej piosenek w twoim wydaniu :D do mam talent z tobą ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, gdzie tam do "Mam talent"? :D Ale dziękuję, postaram się coś nagrać w najbliższym czasie :)

      Usuń
  6. Piękna barwa głosu! Nie słyszałam nigdy języka litewskiego, wydaje się troszkę dziwny ale piosenka na prawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, litewski sam kiedyś brzmiał dla mnie dziwnie, ale teraz kiedy się go uczę, dużo rozumiem i brzmi dla mnie przepięknie, niczym z bajki <3
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Bardzo ładnie :) Chyba nigdy wcześniej nie słyszałam żadnej piosenki w tym języku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo litewski nie jest popularny :) Ale bardzo podoba mi się jego brzmienie :)

      Usuń
  8. Masz przepiękny głos, nie ma czego się wstydzić!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ty masz piękny głos *0* Super! <3 Oby więcej takich wpisów <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 struny? Zawsze coś.
    Przesłucham sobie później, ale wyzwanie niezłe. Skąd wgl. pomysł na śpiew w tym języku?
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się litewskiego i planuję tam studiować, stąd też i zainteresowanie muzyką litewską :) Zarówno na blogu, jak i kanale znajdziesz dużo informacji o tej nietypowej miłości :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. WOW, aż sama mam ochotę nagrać jakiś cover<3 ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i koniecznie podziel się swoim coverem! <3

      Usuń
  13. Bardzo ładny głos nie powinnaś się go wstydzić! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak trochę się wstydzę, jednak nagrywanie coverów na YT (wkrótce będzie ich więcej!) trochę mi pomaga :)
      Buziaki :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".