piątek, 11 listopada 2016

Trenerem być... Nastya Sieradz


Czy jest możliwe pogodzić maturę, kurs na prawo jazdy, bloga, nagrywanie vlogów i... bycie trenerem? Oczywiście, że tak! :) Na blogu wspominałam już o zespole, który prowadzę, a dziś postanowiłam nieco rozwinąć ten temat, a także pochwalić się moimi cudownymi zdolnymi dziewczynami (skromność :D). 


Tradycyjnie, zachęcam Was do lajkowania, komentowania i subskrybowania zarówno mojego kanału, jak i kanału zespołu Nastya Sieradz (link w opisie filmu) - daje mi to ogromną motywację i radość! <3

18 komentarzy:

  1. To cudowne, że potrafisz pogodzić ze sobą wszystkie pasje, bardzo Cię za to szanuję :)
    Biorę się do oglądania filmiku <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) Klucz to odpowiednie rozplanowanie czasu :) Fakt, bywa trudno, ale się nie poddaję :D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Już wchodzę na kanał ^^ Fajnie, że wszystko udało ci się pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ze możesz połączyć razem tyle rzeczy które dają ci radość:)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem - matura raczej radości mi nie daje :D Chociaż... Może trochę? :)

      Usuń
  4. Podziwiam za bycie zorganizowaną :) Przy ogarnianiu tylu spraw na raz to podstawa :) Ja się dopiero uczę takie zorganizowania, mam nadzieję że kiedyś będę potrafiła pogodzić na raz tyle rzeczy ile ty :D Zazdroszczę tego że kurs na prawo jazdy robisz teraz- bardzo możliwe że unikniesz tych nowych przepisów :) mnie to niestety nie ominie ;/
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dam radę, bo niestety mam wyjeżdżone dopiero 8 godzin - kurs zaczęłam w marcu, później musiałam przerwać, bo miałam mnóstwo wyjazdów za granicę, zawody itd. Następnie przeprowadzka i tak naprawdę zamiast w wakacje jeździć, musiałam czekać na przeniesienie dokumentów z miasta do miasta prawie 2 miesiące :/ Staram się nie spieszyć - wolę tak naprawdę nauczyć się porządnie jeździć niż walczyć z czasem, byle tylko zdążyć przed nowymi przepisami.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Jesteś super zorganizowana. Tak jak wszyscy w komentarzach, podziwiam Cię!

    www.jestempiotreek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz ciężko jest pogodzić tyle rzeczy na raz.. tak wszyscy mówią, a tak na prawdę jeśli się bardzo chce to można zrobić wszystko. Podziwiam Twoja motywację i chęć do działania, chęć rozwijania swoich umiejętności i doskonalenia siebie każdego dnia. Z chęcią zostanę tu na dluzej. Pozdrawiam cieplutko ;* www.monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Staram się jak mogę, choć przyznam szczerze, że wcale nie jest łatwo pogodzić te wszystkie rzeczy - często jestem przemęczona, mam problemy ze snem (śpię dość dużo), czasem po prostu tracę ochotę na cokolwiek... Ale nie załamuję się, tylko podnoszę głowę do góry i idę dalej :) A kiedy przychodzi czas na odpoczynek, wtedy dosłownie odpoczywam :D I wyłączam się totalnie od wszystkiego :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Ja również zawsze potrafiłam tak dysponować czasem że wiele rzeczy mogłam pogodzić teraz gdy pojawiły się moje ukochane szkraby, jest ciężej ale wiadomo aby dzieci były szczęśliwe trzeba poświęcać im więcej czasu.
    Brawo dla Ciebie.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że z maluchami jest o wiele trudniej pogodzić wiele rzeczy na raz, bo to one wymagają najwięcej uwagi i czasu, ale jakie to szczęście je mieć! <3

      Usuń
  8. Łooo to naprawde dużo! Ja się właśnie obawiam, że przez przygotowania do matury nie będe miała czasu na bloga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak zorganizujesz sobie czas. Ja uważam, że nie ma co przeginać z przygotowaniami do matury - tak naprawdę ten egzamin to loteria. Nie wiem, na jakim jesteś profilu - ja mam to szczęście, że nie potrzebuję uczyć się z przedmiotów, które zdaję (wyjątek stanowią słówka na rozszerzonym angielskim). I mogę czas poświęcić na swoje zainteresowania :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Grunt,t o dobra organizacja. Z doświadczenia jednak wiem, ze im więcej obowiązków, tym lepsza samodyscyplina ;)
    =
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".