wtorek, 6 grudnia 2016

Co nowego?: Listopad 2016

Podsumowanie listopada pojawia się nieco później. Dlaczego? Odpowiedź wkrótce na kanale! :) 

Mimo iż ten miesiąc jest najbrzydszym w ciągu roku, działo się u mnie naprawdę dużo i koniecznie muszę się tym z Wami podzielić :) W podsumowaniu pojawi się listopadowa playlista, trochę o debiucie mojego zespołu, pokażę Wam, co udostępniłam na kanale, nie może zabraknąć pierwszych pocztówek z postcrossingu! Ciekawi? :)


Playlista


Pod względem liczby nowych piosenek listopad tylko nieznacznie ustąpił październikowi. Ponownie propozycje (wszystkie!) pochodzą z litewskiego klubowego radia ZIP FM, od którego powoli się uzależniam :) Podoba mi się różnorodność w tej playliście - są zarówno kawałki spokojnie, jak i bardzo bardzo energiczne. Czyli to, co lubię najbardziej :)
~*~
Pierwsze przesyłki z AliExpress!

W końcu doczekałam się! Nie macie pojęcia, jak bardzo podekscytowana byłam po otrzymaniu paczek :) A że zamówione rzeczy mi się spodobały, postanowiłam przeznaczyć małą część miesięcznego budżetu na mniej i bardziej potrzebne zakupy na AliExpress. Spodziewajcie się na blogu zdjęć i recenzji :)


~*~
Nastya Sieradz zadebiutowała na scenie!


Ależ to było przeżycie! Wielki stres z samego rana, przygotowania, łzy, poczucie odpowiedzialności, obawa o to, czy publiczności się spodoba... Wszystko to było jednak niepotrzebne, bowiem wyszło lepiej niż się spodziewałam! Lepszego zespołu nie mogłam sobie wymarzyć i mnie, jako trenera, rozpiera wielka duma, że w tak krótkim czasie tak wiele udało nam się osiągnąć. A przecież są to dopiero początki!

Na kanale mojego zespołu możecie znaleźć relację z występu, zaś u mnie - vlog, w którym opowiadam, jak to jest być trenerem :)



 ~*~
Pierwsze pocztówki!


Pomysł z postcrossingiem to był strzał w dziesiątkę! Radość po otrzymaniu pierwszej kartki była absolutnie nie do opisania - tym bardziej, że musiała ona przebyć ponad 7000 km drogi (z USA). Z czasem kolekcja będzie się powiększać, a ja cieszę się, że odkryłam tak fajną zabawę! Przecież przeczytanie miłych słów od osoby z drugiego końca świata to coś naprawdę wyjątkowego :)

 ~*~
Tymczasem na kanale...

...znów język litewski! Pomyślałam sobie, że może to być rzecz, która będzie mnie wyróżniać - w końcu niewiele o naszych północnych sąsiadach możemy znaleźć na YouTubie czy w Blogosferze. Zresztą, kolejny vlog także jest o Litwie :) Coś mi się wydaje, że ta miłość naprawdę kwitnie...

~*~

Podobało się? Jeśli tak to czekam na Wasze komentarze, a także subskrypcje na kanale :) I spodziewajcie się potężnej dawki ciekawostek w grudniu :D
Buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Post super, szkoda, że dla ciebie miesiąc listopad jest najbrzydszym miesiącem, dla mnie jest cudny :D Ja lecę oglądać filmiki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest brzydki ze względu na pogodę, bo nie lubię zimna :D
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  2. Wow, niesamowita choreografia! :)
    Cieszy mnie to, że masz pasję i rozwijasz je :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że ci się podoba, mimo iż są to tylko fragmenty choreografii :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Bardzo ładna choreografia. Widać, że dużo się u Ciebie działo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się, działo, ale podsumowanie grudnia to dopiero będzie szał! :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Mój chłopak bawił się kiedyś w postcrossing, jednak wysyłka z Polski na drugi koniec świata jest strasznie droga, więc po ponad roku zrezygnował :) Ja właśnie czekam na moje kolejne zamówienia z ALI! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczek na pocztówkę to każdego kraju na świecie kosztuje raptem 6 zł, więc nie jest to jakiś majątek - ja wysyłam 1-2 kartki miesięcznie.
      Koniecznie daj znać o swoich paczkach z Ali :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Dla każdego listopad to okropny miesiąc, a ja go po prostu kocham :D W wolnym czasie obejrzę filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zainspirowałaś tym litewskim od razu wchodzę przesłuchać. Gratulacje debiutu, świetne zdjęcia :). Bardzo przyjemnie tu u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem absolutnie zakochana w Litwie i języku litewskim! <3 Dlatego tak wiele piszę i nagrywam na ten temat. Buziaki :*

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad zamawianiem z Ali ale skoro ty jesteś zachwycona to chyba się odważe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam na początku, ale zaryzykowałam i nie żałuję, bo na Ali można dorwać mnóstwo świetnych rzeczy, których u nas w Polsce nie ma albo mają kosmiczne ceny :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Super post!
    A co do pocztówek i listów mam takie samo zdanie. Wysłałam sobie listy z internetowymi przyjaciółkami nie ma nic pieknieszego od tak miłych słów,
    Na późniejsze lata fajna pamiątka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam takie pamiątki, mam do nich wielki sentyment :) Buziaki :*

      Usuń
  9. Uwielbiam podsumowania blogowe, ponieważ można się dowiedzieć co u kogo się wydarzyło :) Zwłaszcza jeśli ktoś odnosi sukcesy :D Ja także lubię otrzymywać pocztówki, gdybym mogła sama bym skorzystała z tego pomysłu. Fajnie, że wspomniałaś o Litwie, bo mało kto interesuje się tym krajem
    Pozdrawiam!
    http://flokete-libro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litwa nie jest popularnym kierunkiem podróży (jeśli już to Wilno), ale ja tak kocham ten kraj, że nie może go tu zabraknąć :D Buziaki :*

      Usuń
  10. Fajna chorografia i zgadzam się, że listopad to brzydki miesiąc, ale do tego doliczyłbym październik.

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie październik jest spoko, bo są jeszcze jakieś ciepłe dni :) Chociaż i tak wolę prawdziwą zimę, a nie to, co mamy w Polsce teraz :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Oglądałam Twoją przygodę z językiem i naprawdę świetnie o tym opowiadasz. Zainteresowałam się dzięki Tobie litewskim i być może po włoskim, wezmę się za litewski, haha. :D
    Gratuluję takich osiągnięć Twojego zespołu i życzę więcej ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litewski przydaje się tylko na Litwie, ale z drugiej strony - nie musimy uczyć się tylko popularnych i "przydatnych" języków :) Więc jako ciekawostka - jak najbardziej polecam. Sama czasem mam ochotę rzucić tę naukę w cholerę, właściwie to MIAŁAM, bo teraz, kiedy na przykład oglądam litewską telewizję i zauważam, że coraz więcej rozumiem, mam motywację do tego by się uczyć i rozumieć jeszcze więcej :D
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Bardzo fajny post. Jestem ciekawa co kupiłaś na AliExpress :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naprawdę duuuuuużo ciekawych rzeczy :) Wkrótce posty o zdobyczach z Ali :)

      Usuń
  13. Świetny post! Co do Aliexpress, zawsze chciałam spróbować coś tam zamówić, jednak chyba się nie odważę sama, boję się, że zostanę oszukana. :/

    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".