piątek, 30 grudnia 2016

DAILY VLOG: ZOO i Afrykarium we Wrocławiu


Hejo! Przedstawiam Wam mój pierwszy daily vlog na kanale, a w nim relacja z wypadu do Wrocławia, gdzie odwiedziliśmy z rodzinką ZOO i Afrykarium :) Mimo tego, iż byłam w tym miejscu po raz drugi, odkryłam je na nowo i znów dałam się zachwycić tym, jak świat jest piękny i różnorodny ♥

Jeżeli także tam byliście lub po prostu filmik Wam się spodobał - koniecznie zostawcie łapkę w górę. Jeśli zaś chcecie być na bieżąco z tym, co udostępniam na kanale - subskrypcja mile widziana :)

Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak, ZOO we Wrocławiu to jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce <3

      Usuń
  2. Zoo to piękne miejsce, te wszystkie zwierzątka.. Bardzo fajny pomysł z daily vlogiem :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ZOO, bo różnorodność zwierząt i możliwość zobaczenia ich z bliska mnie zachwyca :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Ciekawy filmik. Bardzo dużo pokazałaś> :D Ja byam dwa razy w ZOO, ale krakowskim. Niestety nie miałam okazji być we wrocławskim.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja nigdy nie byłam w ZOO w Krakowie, ale planuję odwiedzić w przyszłym roku :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Byłam kiedyś tam,ale gdzieś 1-2lata temu świetne miejsce :)
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tam byłam w zeszłym roku w czerwcu, ale z chęcią powróciłam po raz kolejny i planuję następną podróż w lato :D
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Bardzo fajnie zmontowany filmik! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny vlog, ale następnym razem mogłabyś pokazać siebie, albo coś powiedzieć, serio :)
    Pozdrawiam ♥
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównym bohaterem vloga miały być zwierzątka, które zobaczyłam - uważam, że w tego typu filmikach nie muszę grać głównej roli. Zresztą, nie wiem, czy oglądałaś vlog uważnie, ale jestem tam :) Myślę, że wystarczająco dużo mówię na innych nagraniach, dlatego zapraszam na kanał :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Nie mialem byc okazji w zoo we wroclawiu, ale twoj vlog utwierdza ze musze tam pojechac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to naprawdę świetne miejsce <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. jak tam jest niesamowicie ! powodzenia w dalszym nagrywaniu ;) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo chciałabym kiedyś wybrać się do Wrocławia! Lecę oglądać Vloga ;* Oo, zapraszam Cię również do mnie na kanał na YT! ( a'Lexi ) Może akurat Ci się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja we Wrocławiu byłam kilka razy, bo nie mieszkam aż tak daleko :D
      Już lecę na Twój kanał :)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. A wiesz, że miałam być we Wrocławiu własnie po świętach i gdybym się nie rozchorowała, to w planach między innymi miałam odwiedzenie Afrykarium, bo wiele dobrego słyszałam od znajomych na ten temat. I na filmiku widzę, że naprawdę jest świetne!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku, pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to naprawdę świetne miejsce, gdzie można na chwilę zapomnieć o wszystkim, cudownie spędzić czas i zachwycić się <3
      Buziaki i również wszystkiego najlepszego w 2017 :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".