poniedziałek, 19 grudnia 2016

Haul AliExpress: kolczyki

Wspominałam Wam o tym, że niedawno rozpoczęłam przygodę z AliExpress. Od tamtej pory otrzymałam większość zamówień, a że jest ich mnóstwo - postanowiłam podzielić haul na kilka postów, tak żeby Was nie zanudzić :D 


Dziś pokażę Wam, jakie piękne kolczyki udało mi się znaleźć na Ali :) Mam fioła na punkcie kolczyków i pecha do ich gubienia. Sama nie wiem, ile par znajduje się w mojej kolekcji, ale to nie staje na przeszkodzie, by nabyć kolejne. I tak oto 1/4 przesyłek z Azji stanowiły koperty z ozdobami do uszu :) 



1. kolczyki w kształcie skrzydeł

Cena: 1.39 $ (ok. 5,40 zł)
Zamówione: 3.10
Dostarczone: 4.11 (32 dni)
Ocena: Zamawiałam dwie pary - srebrne (dla mamy) i złote. Oba wyglądają naprawdę świetnie! Sprawiają wrażenie drogiej biżuterii (kilka osób zwróciło na to uwagę) :D Mimo iż wyglądają na ciężkie, wcale takie nie są, nosi się je bardzo wygodnie i co najważniejsze - nie pozostawiają czarnych śladów w uszach. W ostatnim czasie stały się jednymi z moich ulubionych :)
Link: https://pl.aliexpress.com/item/New-Fashion-Black-Gold-Silver-Plated-Gothic-Women-Cool-Jewelry-Angel-Wings-Rhinestone-Alloy-Stud-Earrings/32614601595.html?spm=2114.13010608.0.0.0ksypV&detailNewVersion=&categoryId=200000171


2. kolczyki w kształcie kwiatków z kryształkami

Cena: 1.32 $ (ok. 5,50 zł)
Zamówione: 3.10
Dostarczone: 22.11 (49 dni)
Ocena: Bałam się o to, czy aby na pewno będą wyglądać tak samo jak na zdjęciu. Zbędnie, bowiem w rzeczywistości są jeszcze lepsze! Można nosić zarówno same kwiatki, jak i dołączyć do nich kryształki. Delikatne, dziewczęce, pasują zarówno na co dzień, jak i na specjalną okazję. Mają jednak dwie wady. Po pierwsze - dość mocno uciskają ucho, co przy dłuższym noszeniu staje się niewygodne. Po drugie - wkręty nie przylegają ściśle do kolczyków, przez co mają tendencję do osuwania się, dlatego trzeba uważać, żeby ich nie zgubić. Mimo to jestem bardzo zadowolona :)


3. kolczyki kryształki

Cena: 0,95 € (ok. 4,20 zł)

Zamówione: 11.11

Dostarczone: 13.12 (32 dni)
Ocena: Jeszcze nie tak dawno temu zastanawiałam się nad przekłuciem prawego ucha - w lewym mam już trzy dziurki. Jednego dnia byłam zdecydowana, innego zwyczajnie mi przechodziło :) Dlatego gdy zobaczyłam na AliExpress te kolczyki - musiałam je kupić! Taki oszukany piercing bardzo mi się podoba i wygląda naprawdę ślicznie, a gdy tylko nam się znudzi, możemy go bez problemu zdjąć :) Decyzję o przekłuciu ucha zostawiam na później :)


~*~

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, a może i zachęcił do zakupów na AliExpress. Ja jestem już w pełni przekonana do tej strony i wbrew przekonaniu niektórych osób, udało mi się dorwać perełki, których nie sposób szukać w Polsce. 

Robiłyście kiedyś zakupy na Ali? Co kupiłyście? Jak oceniacie? :)

20 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji robić zamówienia na Azji Express, czasem kusi mnie, aby zamówić obudowę na swój telefon, ale niestety odpycha mnie czas oczekiwania. Przekonałaś mnie co do kolczyków! :)

    Nowy post
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudowy na Ali są świetne i naprawdę niedrogie, zamawiaj! :)

      Usuń
  2. Piękne zdobycze, niestety mam tunele i nie mam takich możliwości 😊 Uwielbiam takie posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to rzeczywiście szkoda, że nie możesz sobie takich ponosić :(
      Ale niektóre tunele też są piękne!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Przepiękne są te kolczyki, jeju są boskie, zakochalam się w nich. Ogólnie wszystkie kolczyki są piękne, ale.. ja nie mogę chodzić w kolczykach :(
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda :( Ja osobiście jestem uzależniona od kupowania i noszenia kolczyków.
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze nic zamawiać. Jednak chyba się to zmieni. Te kolczyki są cudowne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja AliExpress jest mnóstwo ślicznych kolczyków - naprawdę polecam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Żałuję, że moje uszy są zbyt wrażliwe ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam bardzo wrażliwe uszy - mogłam nosić tylko srebrne i złote kolczyki. Ale teraz wszystko jest okej :) Więc nic straconego :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. O to coś dla mnie, uwielbiam wszelkiego rodzaju kolczyki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem uzależniona od kolczyków! Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Pierwsze kolczyki są cudowne. Zakochałam się ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie, jednak to właśnie skrzydła były zakupione jako pierwsze :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. ja sie juz to bawie od dlugiego czasu,ale juz mnie znudzilo. ostatnio nic ciekawego nie moge znalezc. teraz zamawialam gazdzety do zdjec i czekam :) zobaczymy czy dojdą hehe. a kolczyki ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mniej więcej co dwa tygodnie zaglądam na AliExpress i szukam nowinek, bo tak jak piszesz, szybko można się znudzić :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Uwielbiam robić zakupy na tej stronie! Bardzo spodobały mi się te kolczyki, są takie inne i oryginalne. Szczególnie kryształki <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryształki noszę teraz codziennie! :) Uwielbiam je :)
      Buziaki :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".