piątek, 23 grudnia 2016

Śpiewam "Cichą Noc" w 6 językach!


Niespodzianka! Moją coroczną tradycją świąteczną było pisanie na Facebooku życzeń we wszystkich językach jakie znam. Tym razem nieco modyfikuję tę tradycję i... śpiewam dla Was ukochaną kolędę "Cicha Noc" w 6 językach: po angielsku, rosyjsku, litewsku, włosku, rumuńsku i oczywiście polsku. Śmiesznie tak śpiewać sobie i przeskakiwać z jednego języka na drugi, który jest... zupełnie inny :D

Z racji, że jutro wigilia, chciałabym Wam wszystkim życzyć radosnych i spokojnych świąt, pełnych ciepła, miłości, troski, wymarzonych prezentów, nie tylko tych materialnych oraz pysznej wigilijnej kolacji (pierogi! ryby! jak tu nie kochać świątecznego żarełka?)

Wesołych Świąt! 
Merry Christmas!
С Рождеством!
Linksmų Kalėdų!
Buon Natale!
Crăciun fericit! ♥

22 komentarze:

  1. Jestem zachwycona :) W ogóle fantastycznie, że znasz tyle języków! WOW!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, języki obce są moją pasją - z tych wszystkich sześciu, w trzech mówię biegle (polski, angielski, rosyjski), w dwóch komunikatywnie (włoski, rumuński), a litewskiego cały czas się uczę i idzie mi całkiem nieźle :) Ogółem, znajomość języków ułatwia życie, naprawdę <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. jeju zazdroszcze! slicznie spiewasz, Wesolych Swiąt!


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tobie również życzę radosnych świąt :*

      Usuń
  3. Masz talent , znajomosc tylu jezykow - WOW :) Wesolych swiatxx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz talent. ;) zarówno do języków (czego szczerze zazdroszczę, bo ja osobiście jestem noga z nich) jak i do śpiewu i pomysłów. ;)) i też nie mogę się doczekać świątecznego jedzenia, już jutro pierogi. <3 <3 <3
    Tobie też życzę wesołych i spokojnych Świąt! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem - talent, raczej pasja i ciężka praca, bo jednak nauka języków zabiera sporo czasu :) Ale z drugiej strony wiem, że to zaprocentuje w przyszłości :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Pięknie śpiewasz! Zazdroszczę, że potrafisz tak przeskakiwać z języka na język :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten filmik i strasznie mi się podobał, ale nią miałam pojęcia,że to ty haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita! To naprawdę urocze, masz piękny głos. Będę częściej zaglądać. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę, by Nowy Rok był wspaniały :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jejku, miło wiedzieć! :D Dziękuje :*

      Usuń
  9. brawo !
    fajnie to wyszło

    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielki szacunek! Gratuluje talentu!
    Chyba kilka razy puszczałem Twoje nagranie :)) Swego czasu uczyłem się chyba 5 języków, po odwiedzeniu Twojego bloga mam kolejne postanowienie noworoczne, czyli powrot do nauki jezyków, które spełnie! Dziękuje :)

    Pozdrawiam :)

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zmotywowałam! Aż mi serduszko z radości podskoczyło <3
      Nauka języków to coś, co zawsze procentuje, dlatego życzę Ci powodzenia :*

      Usuń
  11. Można tylko pogratulować znajomości, zapału i chęci do nauki języków obcych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - dla pasji zawsze znajdzie się chęć i zapał <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".