środa, 25 stycznia 2017

DAILY VLOG: Dream Team Casting


Ostatni weekend był naprawdę pracowity nie tylko dla mnie, ale i dwóch tancerek zespołu, który prowadzę - Klaudii i Justyny. Wspólnie bowiem wyruszyłyśmy do Dobrzenia Wielkiego na casting do międzynarodowego zespołu mażoretek Dream Team, trenującego i występującego pod okiem najbardziej znanego choreografa tańca mażoretkowego w Europie - Kateřiny Kubíčkovej. Zagraniczne wyjazdy czekają, jednak najpierw czeka nas ciężka praca :)

Łapki w górę i subskrypcje mile widziane! <3

18 komentarzy:

  1. Świetna choreografia! Ja także uwielbiam tańczyć i robię to w domu, ale za kilka lat na pewno zacznę uczęszczać na jakieś zajęcia! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec pod okiem profesjonalistów to zupełnie inna bajka - bo zawsze odkrywasz coś, o czym wcześniej nie miałaś pojęcia :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Podziwiam. Ja niestety nie nadaję się do tego typu tańców, ale szanuje osoby, które wkładają w to dużo serca, czasu i energii. Życzę wielu sukcesów. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś uważałam, że się nie nadaję, jednak tak bardzo pokochałam taniec, że teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Kiedy wszystkich ludzi łączy jedna pasja wszystko wychodzi dobrze. Świetna choreografia, miło się oglądało. Mam nadzieję, że to nie jest ostatni Twój vlog z wyjazdu.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to nie ostatni vlog - strasznie wkręciłam się w nagrywanie :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Super, że masz pasję :) Ja gdy byłam młodsza także należałam do grupy tanecznej :) pamiętam te treningi, przygotowana do występów, stroje oraz stres :) POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tego nie da się zapomnieć. Sama kocham całą tą otoczkę i będzie mi ciężko zerwać z tańcem, naprawdę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Podziwiam też bym chciała tak tańczyć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy chcieć i włożyć trochę ciężkiej pracy, a wszystko się uda :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. To coś całkiem nowego dla mnie. Wygląda świetnie. Lubię takie blogi jak te, gdy widać, że jest prowadzony z pasją i ja jako czytelnik mogę się czegoś nowego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że na moim blogu znalazłaś coś nowego i ciekawego - bo właśnie mi o to chodzi! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Podziwiam Cię! Świetna choreografia! Jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna choreografia! Ja totalnie nie umiem tańczyć także podziwiam :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie umiałam, ale tak się zawzięłam, że teraz jest to jedna z moich największych pasji :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".