poniedziałek, 9 stycznia 2017

Q&A #1: Blog, motywacja, szkoła, hejt


Spełniłam swoje malutkie blogowo-vlogowe marzenie i nagrałam dla Was mój pierwszy Q&A! Pojawiło się mnóstwo pytań, dlatego nie jest to ostatni filmik tego typu :) Tym razem opowiadam o tym, co mnie skłoniło do założenia bloga, co daje mi motywację, jak godzę blogowanie ze szkołą, czy rodzina i znajomi mnie wspierają oraz o hejcie, z jakim się spotkałam. Mam nadzieję, że vlog zainteresuje Was tak samo, jak 19 ciekawostek o mnie, które  pojawiły się na blogu z okazji 19. urodzin :)

Oczywiście, jeżeli Wam się spodoba - pokażcie to i zostawcie kciuk w górę :) Buziaki! :*

18 komentarzy:

  1. Zabieram sie za oglądanie ;) uwielbiam Q&A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam oglądać i sama postanowiłam stworzyć własny Q&A :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Obejrzałam i jestem zachwycona filmikiem, ponieważ całkowicie opowiada on o Tobie. Podoba mi się szczerość, z jaką mówisz - widać, że przed kamerą jesteś sobą, a nie udawaną osobistością medialną.
    Będę tutaj zaglądać, na kanał z pewnością też :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, naprawdę :) Mimo iż jakość filmików nie powala - bo mam nieco przestarzały sprzęt - staram się nadrabiać to treścią :) Cieszy mnie, że są ludzie, którzy to doceniają.
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Sposób w jaki mówisz, jak i sama treść mega na plus, jednak jeśli chcesz by filmiki podobały się w 100 procentach widzom, myślę że powinnaś zadbać o aranż jak i oświetlenie. Ja na to zwracam ogromną uwagę i to zazwyczaj decyduje czy wracam na ten kanał czy nie :) Życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oświetlenie jest okej - po prostu mam przestarzały sprzęt, który niestety tworzy taką, a nie inną jakość :) Jednak powoli zabieram się za składanie pieniędzy na coś nowszego i lepszego. Odnośnie aranżu - w takim czuję się najlepiej i myślę, że póki co, go nie zmienię. Chcę by te filmiki były jak najbardziej naturalne, by pokazywały mnie i moje otoczenie tak, jak to jest naprawdę. W przypadku vlogerek modowych aranż wnętrza jest bardzo ważny. Ja bardziej opowiadam o sobie, o życiu i uważam, że ukazanie siebie "prawdziwej" jest po prostu sygnałem, że chcę by ludzie poznawali MNIE, a nie kogoś, w kogo się zamieniam będąc przed kamerą :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Zaraz zabiorę się za oglądanie, no i gratuluję, że w końcu spełniłaś marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik oraz szczere odpowiedzi ;*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się wypowiadasz, jak zazwyczaj Q&A mnie zanudzają tak ten obejrzałam calutki. Miło jest Cię bardziej poznać, będę tu na pewno częściej wpadać :)
    http://sloneczwiki.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy odwagi, youtube to świetny pomysł na dopełnienie bloga, mamy nadzieję, że to nie ostatni filmik :D

    Pozdrawiamy
    dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ostatni :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Bardzo dużo można się dowiedzieć lubię własnie Q&A.
    Super wyglądasz.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze, że spełniasz swoje marzenie, poprzez nagranie filmiku :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".