wtorek, 7 lutego 2017

Co nowego?: Styczeń 2017

Jeszcze niedawno witaliśmy nowy rok 2017, a tu już styczeń zbliża się ku końcowi! Nie mam pojęcia, kiedy ten czas tak szybko zleciał. Być może dlatego, że ostatni miesiąc był naprawdę pracowity? Zresztą, który miesiąc taki nie był? :D

Dziś zabiorę Was na casting do zespołu Dream Team oraz na moją studniówkę, poświętujemy razem urodziny i uspokoimy się oglądając filmiki, od których jestem wręcz uzależniona w ostatnim czasie. Gotowi? :)

Playlista


W styczniowej playliście mniej nowości, bowiem miałam większą ochotę na słuchanie starszych, znanych mi już piosenek. Propozycje styczniowe są jednak na tyle fajne, że były "gwałcone" replayem praktycznie non stop, a otwierająca listę "Secret Stash" była nawet tłem daily vloga z castingu do Dream Teamu, który pojawił się na moim kanale. Posłuchajcie i dajcie się zaczarować :)


19 lat mam!
Tak, tak, 5. stycznia obchodziłam swoje ostatnie nastoletnie urodziny. Trochę trudno mi w to uwierzyć, bowiem kiedyś wydawało mi się, że mając 19 lat jest się już takim dorosłym, a tu niespodzianka :) W tym roku wyjątkowo świętowałam urodziny poza domem (nie licząc osiemnastki) w restauracji Cukier, zajadając się pyszną szarlotką i makaronem z kurkami wraz z dziewczynami z mojego zespołu. Mniam!


Dołączyłam do Snaperek Blogerek!
Przyznam Wam szczerze, że współtworzenie blogowego Snapa wraz z innymi dziewczynami było takim moim maleńkim marzeniem, które spełniło się właśnie w styczniu! Oficjalnie dołączyłam do grona Snaperek Blogerek, a zobaczyć mnie możecie w poniedziałki. Jest to miła odskocznia od bloga i YT, bo mogę pogadać trochę bardziej na luzie, a także odpowiedzieć na Wasze pytania. Koniecznie dodajcie nas na Snapchacie!


casting Dream Team
W tym roku ponownie zostałam zaproszona przez Katerinę Kubickovą do wzięcia udziału w castingu do jedynego międzynarodowego zespołu mażoretek w Europie! Jednak tym razem do Dobrzenia Wielkiego nie pojechałam sama - wraz ze mną swoich sił postanowiły spróbować Klaudia i Justyna, tancerki mojego zespołu. Jestem z nich niesamowicie dumna! Już nie możemy się doczekać wspólnych zagranicznych wyjazdów :)

Studniówka
Ależ to była noc! Studniówka to jedyna taka impreza w życiu, na którą prawdopodobnie każdy maturzysta czeka z niecierpliwością. Powiem Wam szczerze, że bawiłam się lepiej niż mogłam się spodziewać! A to głównie dzięki najwspanialszemu patnerowi i kuzynowi, Dawidowi, który nie pozwolił mi się nudzić. Każdemu życzę tak udanej studniówki jak moja, naprawdę! <3


ASMR


Słyszeliście może o filmikach ASMR? Mają one za zadanie uspokoić nas, wyciszyć i wprowadzić w stan błogości. Na niektórych oddziałują w taki sposób, że ręce czy plecy zaczynają drżeć. Ja sama wręcz uzależniłam się od tego typu nagrań i codziennie oglądam je przed snem. Naprawdę, super sprawa dla osób żyjących w stresie. 

Kosmetyczny haul Maybelline
1. Mascara Maybelline Lash Sentational
2. Sztyft rozświetlający Maybelline Master Strobing Stick
3. Podkład Maybelline Dream Velvet 01 Natural
4. Eyeliner w pisaku Maybelline Master Graphic
5. Róż w sztyfcie Maybelline Master Glaze
6. Sztyft do konturowania Maybelline Master Contour V

Wkrótce na blogu pojawi się post z recenzjami i dokładnymi zdjęciami powyższych kosmetyków, zaś na kanale - makijaż nimi wykonany :)


Tymczasem na kanale...

Podsumowanie roku 2016
Na blogu pojawiło się pisemne podsumowanie tego, co wydarzyło się w 2016, jednak nie mogłam się powstrzymać przed nagraniem filmiku, gdzie opowiadam o swoich przeżyciach i uczuciach ostatnich 12 miesięcy :)

Q&A #1: Blog, motywacja, szkoła, hejt
Z okazji 19. urodzin postanowiłam nagrać swój pierwszy Q&A - pytań nazbierało się naprawdę sporo! W pierwszej części możecie się posłuchać jak rozpoczęłam blogowanie, jak łączę prowadzenie bloga ze szkołą czy o hejcie z jakim się spotkałam. 

Śpiewam po litewsku: Vaidas ir Monika - Dviese
To mój drugi litewski cover na kanale - tym razem jest to akustyczna wersja piosenki "Dviese", która obecnie bije rekordy popularności na Litwie. 

DAILY VLOG: Dream Team Casting
Oczywiście, nie mogło też zabraknąć video relacji z castingu do zespołu Dream Team! Zobaczcie jak wyglądała podróż i przygotowania do nowego sezonu - mało kto bowiem zastanawia się nad tym, jak wielką pracę musimy wykonać przed występami!

DAILY VLOG: Studniówka LO STO Sieradz 2017
Nieskromnie przyznam, że prawdopodobnie jest to mój najlepszy filmik na kanale :) Przeżyjcie wraz ze mną stres, przygotowania, wzruszenie podczas tańczenia poloneza i szaloną zabawę! 

~*~

Jejku, oby cały 2017 rok był obfity w tak wiele pozytywnych emocji i wydarzeń! Tego samego życzę i Wam! 

12 komentarzy:

  1. Wyglądałaś na studniówce mega! :))))
    19 LAT... och jak mi to zleciało, ja 30 stycznia skonczylam 21 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione wszystkiego najlepszego! <3 Czas naprawdę goni!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ładną sukienkę miałaś na studniówce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękną sukienkę miałaś na studniówce, świetny kolor. :) ostatnie naste urodziny to zacna okazja, mnie w tym roku czekają pierwsze urodziny z trójką z przodu, więc będzie ciężko. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeden z moich ulubionych kolorów :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Mój brat też był ostatnio na studniówkę, ale miałam ubaw jak założył czerwony krawat. Mówiłam mu ze może robić w Media Expert ;)
    Cudownie Kochana wyglądałas, wprost bajecznie :)
    Aj kiedy to było mieć jeszcze naście lat :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, rzeczywiście :D Pozdrów brata i nie śmiej się z niego więcej :D
      Dziękuję bardzo, buziaki :*

      Usuń
  5. Jestem na podobnym etapie w życiu co ty, studniówka, przygotowania do matury, stres z tym związany. Wiem jakie to wszystko trudne i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Ci powodzenia i mimo wszystko jak najmniej stresu :*

      Usuń
  6. Ja również w tym roku miałam studniówkę, teraz tylko zostało mi odliczanie tygodni do matury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odliczam tygodnie do ZAKOŃCZENIA matury :D Bo to jest okropny stres, który nie daje mi spać po nocach :(

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".