czwartek, 6 kwietnia 2017

Wiosenny haul - Essence

Szał zakupowy trwa! Dla mnie wiosna zawsze oznacza zmiany - w garderobie, w jadłospisie, w kosmetyczce także. W poprzednim poście pokazywałam Wam nowinki z Maybelline, dzisiaj pod lupę idzie marka w której zakochałam się od pierwszego użycia czyli... Essence!

Pewnego dnia, z braku zajęcia popołudniu, postanowiłam odwiedzić Naturę w moim mieście. Wędrowałam po drogerii, kiedy nagle natknęłam się na szafę Essence. Stałam tam, stałam, oglądałam i... nawet nie wiem kiedy mi minęła ponad godzina. Chciałam kupić absolutnie WSZYSTKO, bowiem kosmetyki miały prześliczne kolory i opakowania, a także obejrzałam wcześniej mnóstwo filmików na temat tej marki, m.in. na kanale RedAutumn - rosyjskiej vlogerki kosmetycznej, która w jednym z nagrań przedstawiła lepsze i gorsze produkty Essence. W końcu jednak zdecydowałam się na kilka perełek. 

podkład Essence Stay All Day 16h


Kupiłam ten podkład, bo mój ukochany Maybelline Dream Velvet był właśnie na wykończeniu, a nie miałam możliwości kupić go w niższej cenie (stacjonarnie jest dość drogi, a przez internet wolę robić większe zakupy). Zachęcona pozytywnymi opiniami na jego temat oraz promocją, włożyłam go do koszyka niemalże od razu. Przede wszystkim, Stay All Day ma niesamowitą trwałość i bardzo dobre krycie. Niestety, nie został moim ulubieńcem z dwóch powodów. Po pierwsze - bardzo, ale to bardzo oksyduje i o ile po nałożeniu wszystko wygląda okej, tak po dosłownie 2-3 minutach jestem cała pomarańczowa. Myślę więc, że tego podkładu będę używać latem, kiedy moja skóra się opali. Po drugie - zapach. Nie wiem dlaczego, ale bardzo mnie drażni. Mimo to nie wyrzucam, nie rezygnuję, dam mu drugą szansę :)

cena: 17,99 zł (Natura)


Essence Soft Touch Mousse 


Moim pierwszym podkładem w musie był Maybelline Dream Matte Mousse - początkowo nie mogłam się przekonać do takiej konsystencji, jednak potem zauważyłam że tego typu podkłady sprawdzają się idealnie na mieszanej cerze, którą posiadam. I Dream Matte stał się moim ulubieńcem. Od tamtego czasu minął ponad rok. Nie mogłam nigdzie znaleźć ukochanego musu, aż w końcu trafiłam na ten od Essence. Postanowiłam że spróbuję. To był strzał w dziesiątkę! Soft Touch pod względem częstotliwości używania wyprzedził nawet Maybelline Dream Velvet! Uwielbiam jego pudrowe wykończenie, lekką konsystencję i bardzo dobre krycie. Nie zapycha, nie oksyduje, na skórze utrzymuje się przez cały dzień, ma przepiękny odcień, a przy tym jest tańszym odpowiednikiem musu od Maybelline. Już teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia i wiem, że kupię następne opakowanie ♥

cena: 17,99 zł (Natura)

korektor Essence Stay All Day 16h


Nigdy wcześniej nie używałam żadnego korektora - jakoś nie wydawało mi się to niezbędne. Stay All Day zakupiłam z czystej ciekawości i przyznam szczerze, że uzależniłam się. Może i nie mam problemów z cieniami pod oczami, ale bardzo lubię efekt rozświetlenia jaki daje ten produkt. Stosuję go też jako bazę pod cienie do powiek. Tak jak podkład z tej serii po chwili zaczyna oksydować, jednak w tym przypadku kolor idealnie dopasowuje się do mojej cery. I co najważniejsze - utrzymuje się na skórze przez calutki dzień. Za tę cenę naprawdę warto.

cena: 12,99 zł (Natura)

Essence All About Matt


Kiedy wykończyłam ostatnie zapasowe opakowanie pudru transparentnego od Rimmela, zaczęły się poszukiwania tańszego następcy. Pozytywne opinie na temat All About Matt przekonały mnie do wypróbowania. I powiem Wam szczerze, że po raz kolejny to Essence okazuje się lepszy! Mimo iż nie używam na co dzień pudru, czasem trzeba porządnie utrwalić makijaż i All About Matt świetnie spełnia swoje zadanie. Mimo białego koloru w opakowaniu, na skórze jest transparentny i utrzymuje makijaż na swoim miejscu przez cały dzień. Naprawdę warto mieć go w kosmetyczce!

cena: 13,99 zł (Natura)


Essence All About Roses


Od dawna czaiłam się na paletkę Maybelline The Blushed Nudes - w ostatnim czasie bowiem zakochałam się w różu i fiolecie w makijażu. Niestety, bardzo trudno dostać ją w Polsce, a do tego cena jest naprawdę wysoka (ok. 60 zł). Dlatego Essence All About Roses wydawał mi się świetnym rozwiązaniem. Na filmiku, który wkrótce będzie opublikowany na moim kanale, zachwalałam tę paletkę, jednak teraz po dłuższym czasie zaczęłam dostrzegać też wady. Do plusów niewątpliwie można zaliczyć dobrą jak na tę cenę pigmentację, piękne kolory i wykończenia (mamy tu zarówno cienie błyszczące, jak i matowe). To co mi się nie podoba to jednak fakt, iż cienie wyglądają inaczej w opakowaniu i inaczej na powiece. Próbowałam nakładać cienie i pędzlem, i palcami, jednak zawsze zamiast ładnego gradientu wychodzi mi jakieś szaro-bure coś, bowiem ciemniejsze kolory z pięknych fioletów nagle stają się szarościami, a róże - bielą. Myślę jeszcze o zakupieniu bazy pod cienie - być może coś więcej zdziałam. Póki co, lubię używać jej na co dzień, kiedy zależy mi na szybkim makijażu, jednak na większe wyjście nie ryzykowałabym i nadal będę próbować zakupić The Blushed Nudes. 

cena: 17,49 zł (Natura)


Essence The False Lashes 


Tym razem wykończona została mascara Maybelline Lash Sensational, która swoją regularną ceną nie zachęca mnie do kupna, mimo iż daje przepiękny efekt na rzęsach. The False Lashes okazał się jednak równie dobrym, jak nawet i nie lepszym tuszem, bowiem pięknie rozdziela rzęsy, pogrubia je, wydłuża, nie skleja i oczywiście ma przyjemną cenę. Jeżeli potrzebujecie więc dobrej mascary, na którą nie chcecie wydawać fortuny, a przy tym nie macie wygórowanych wymagań, to koniecznie spróbujcie! Zdecydowanie mój osobisty TOP3 jeżeli chodzi o mascary ♥

cena: 13,99 zł (Natura)

~*~

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że być może także zakochacie się w Essence. Podzielcie się w komentarzu opinią na temat kosmetyków tej firmy :)

Buziaki :*

28 komentarzy:

  1. wiele dobrego słyszałam o tym pudrze matującym sama musze go wypróbować ;)
    Buziaki ;*
    www.fashionbyfeather.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, puder jest genialny, jak za tę cenę to nic tylko kupować <3
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Korektor mnie bardzo zainteresował, bo właśnie jakiegoś szukam.
    Piękny blog, bardzo klimatyczny 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam nim zainteresowana oglądając różne filmiki na YT i nie żałuję zakupu, bo teraz Stay All Day to mój must have :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Kosmetyki z tej firmy są świetne! Ja zwłaszcza uwielbiam ich pomadki, są dobre i tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam żadnej niestety, ale mam zamiar zakupić, bo bardzo podobają mi się kolory :)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Przyznam szczerze nie nigdy nie miałam okazji używać produktów tej firmy, choć często widziałam zachęcające promocje w naturze ;) jestem ciekawa bardzo ciekawa tego podkładu w musie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz cerę mieszaną lub tłustą, to ten podkład będzie idealny, bo ma takie fajne pudrowe wykończenie, które delikatne podsusza skórę. Ja go uwielbiam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Patrzę na te produkty i chętnie bym je przetestowała, nadeszła wiosna i mam nadzieję że już wkrótce będą promocje w Rosmannie bo coś nowego się przyda w kosmetyczce :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence znajdziesz w Naturze, jednak na promocji w Rossmannie też będzie na co zapolować :D
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Niedawno skończył mi się korektor, lubię mieć fajnie rozświetlone oko, więc chyba skuszę się na ten! Cena również jest atrakcyjna. Muszę wybrać się na zakupy :D. Bardzo fajny post, uwielbiam takie haule kosmetyczne. Pozdrawiam

    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stay All Day jest warty zakupu - sama posiadam jeszcze Lumi Magique od Loreal, jednak korektor z Essence wcale mu nie ustepuje :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Kurczę, szkoda, że ten pierwszy produkt nie wypalił, ale podziwiamy za to, ze dajesz mu drugą szansę! :) Korektor skradł nasze serca :o Oby dobrze wpasował się w naszą skórę, bo musimy go mieć! :D Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpasuje się idealnie - sprawdzałam na sobie (mam ciemną karnację) i na mamie (z jaśniejszą karnacją). W obu przypadkach świetnie dał sobie radę :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Ja z chęcią wypróbowałabym maskary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zakup w takim razie - za tę cenę jak najbardziej warto :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie ale ich produkty wyglądają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty są warte wypróbowania ze względu na niską cenę i świetną jakość :)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. wielu z nich słyszałem w telewizji o tych produktach. Muszę pokazać mojej dziewczynie ten post, ucieszy się bo rajcuje nią to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaż - na pewno znajdzie coś dla siebie :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Najbardziej moją uwagę przykuła paletka. Piękne kolory <3
    Z essence mam tylko konturówki i bardzo je lubię... Szkoda tylko, że jest tak mały wybór kolorów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kolory, ale niestety na powiece czar pryska :(
      Mimo to za tę cenę trudno znaleźć coś lepszego :)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jestem pod przeogromnym wrażeniem, jak ciekawie i z pasją piszesz. Co do podkładu, nigdy nie miałam z nim styczności i raczej nie będę mieć. Jednak co do mascary i pudru mam wielkie oczekiwania, więc przy najbliższej wizycie w Naturze na pewno będę musiała podpatrzeć te produkty.♥

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tą markę i niby ją lubię, ale kupiłam tę paletkę i jestem z niej mega niezadowolona. Trwałość tego kosmetyku jak dla mnie to jest bardzo słaba.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z tym niestety zgodzić - używam jej raczej kiedy nie mam czasu na makijaż i nie potrzebuję jakiegoś mocnego podkreślenia oka, a jedynie delikatne muśnięcie. W innych przypadkach nie korzystam z niej.
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Sama próbowałam kilku z tych produktów i bylam z nich bardzo zadowolona. Szczególnie z tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor to moim zdaniem hit :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".