piątek, 5 maja 2017

VLOG: Kaunas i Jonava


Gdzie Lina Nastya zbierała siły przed maturą? Oczywiście, na Litwie! Nie mogłam sobie odmówić majówkowego wyjazdu do ukochanego kraju. Choć początkowo nie planowałam vloga, bo już pokazywałam Wam jak wygląda cała podróż z mojego miasta na Litwę, ostatecznie udało mi się co nieco nagrać, a także dołączyłam zdjęcia :) Jest nieco inaczej niż poprzednim razem, jednak mam nadzieję, że poczujecie się choć trochę tak, jakbyście spacerowali po Kaunas i Jonavie razem ze mną 

18 komentarzy:

  1. Świetny post i filmik! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu. Pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne miasto, fajny vlog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny vlog, ładne miasto ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny vlog :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna architektura, zachwyciły mnie kościoły i fontanna! Widoki nad rzeką rownież malownicze!
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, architektura w większych miastach Litwy jest przepiękna <3
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Vlog zapowiada się ciekawie. Lecę oglądać! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super filmik :)
    powodzenia na maturze !! :)
    pozdrawiam koleżankę ze wspólnego województwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :D Co by nie zapeszać :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy blog, będę wpadać częściej na twój kanał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie udało mi się odwiedzić tego kraju, ale takimi samymi uczuciami co Ty Litwę darzę naszych zachodnich sąsiadów, a jeszcze bardziej ich stolicę-Berlin. Sama chciałabym się tam niedługo wybrać <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nigdy nie byłam na zachodzie - jakoś tak niespecjalnie mnie tam ciągnie :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".