piątek, 21 lipca 2017

10 MEDALI DLA MOJEGO ZESPOŁU! ♥ Mistrzostwa Polski Mażoretek


Tempo na kanale trochę opadło, ale uwierzcie, naprawdę wiele się działo i teraz będę się z Wami wszystkim dzielić :) Na pierwszy ogień - Mistrzostwa Polski Mażoretek, które odbyły się w Tarnobrzegu. Dla mojego zespołu był to debiut na ogólnopolskiej scenie, a mimo to powróciłyśmy z aż 10 medalami, w co do tej pory nie mogę uwierzyć! Chociaż był to bardzo pracowity dzień, udało mi się co nieco nagrać :)


Wyniki

jako solistka:
Gold medal with cup.svg Mistrzyni Polski w kategorii solo baton klasyczny seniorki
Gold medal with cup.svg Mistrzyni Polski w kategorii solo pompom klasyczny seniorki
Silver medal with cup.svg I Wicemistrzyni Polski w kategorii solo 2x baton seniorki
Silver medal with cup.svg I Wicemistrzyni Polski w kategorii solo flaga seniorki
Silver medal with cup.svg I Wicemistrzyni Polski w kategorii solo 2x flaga seniorki

w duecie:
Gold medal with cup.svg Mistrzynie Polski w kategorii duo flaga seniorki
Silver medal with cup.svg I Wicemistrzynie Polski w kategorii duo 2x baton seniorki

w trio:
Gold medal with cup.svg Mistrzynie Polski w kategorii trio mix seniorki

zespołowo:
Silver medal with cup.svg I Wicemistrzynie Polski w kategorii miniformacje mix seniorki
Bronze medal with cup.svg II Wicemistrzynie Polski w kategorii miniformacje pompom seniorki



8 komentarzy:

1. Dziękuję za komentarz! W ten sposób motywujesz mnie do dalszego blogowania, a każda motywacja jest na wagę złota!
2. Jeżeli zostawisz link do swojego bloga - możesz mieć pewność, że na niego zajrzę, a jeśli mi się podoba, to skomentuję.
3. Do reklamowania bloga stworzyłam specjalną zakładkę - "Spam".